Admincontrol

Admincontrol tar sats med sin dataromsløsning

Etter sterk vekst de siste årene øker Admincontrol fokuset på videreutvikling av sin dataromsløsning betraktelig. Selskapet har ambisiøse planer og har ansatt flere nye utviklere. Som ledende aktør i Norden er målet å tilby en plattform som er konkurransedyktig i et globalt M&A-marked.
Head of Virtual Data Rooms, Mari Nygård.

Admincontrol har levert virtuelle datarom og bistått med operativ støtte i nesten 700 due diligence-prosesser bare det siste året. Nå øker selskapet sin satsing på datarom, og har ansatt flere nye utviklere som skal jobbe dedikert med å gjøre løsningen enda bedre, samtidig som det også skal ansettes flere salgsressurser internasjonalt.

Christian Petersen er CEO i Admincontrol, og han forklarer at selskapet jobber hardt for å være i førersetet når det gjelder utviklingen:

– Satsingen vi er i gang med nå innebærer både små og store prosjekter, og alt handler om å gjøre hverdagen enklere for våre kunder og brukere. Vi må være i førersetet og følge med på nye teknologiske trender som for eksempel kunstig intelligens og hvordan dette kan utnyttes i vår løsning. Dataromsløsningen til Admincontrol brukes til å prosessere sensitiv informasjon, og det er viktig at vi tilbyr de beste og mest framtidsrettede IT-løsningene som samtidig tilfredsstiller våre strenge krav til sikkerhet som ISO-sertifisert leverandør, sier Petersen.

Head of Virtual Data Rooms, Mari Nygård, bekrefter Admincontrol sine ambisiøse planer:

– Gjennom mine tre år i Admincontrol hvor vi har fokusert mye på salg av løsningen, har vi blitt fem ganger så store i Norden. M&A er jo i høyeste grad noe som foregår på tvers av landegrenser, og nå er vi klare til å ta en tydelig posisjon i et større internasjonalt marked. Nå som vi har Visma i ryggen er vi veldig glade for at teknisk utvikling av vårt dataromsprodukt er et prioritert satsingsområde, sier Nygård. Les mer om Mari Nygård og satsingen på dataromsløsningen her.

Kontakt angående denne saken:
Mari Nygård, Head of Virtual Data Rooms
Phone: +47 45 20 00 24

Admincontrol er Nordens ledende leverandør av nettbaserte løsninger for sikker og enkel samhandling og deling av dokumenter og informasjon i forretningskritiske prosesser som styrearbeid, due diligence og M&A.  Selskapet har hovedkontor i Norge og er en del av Visma-konsernet. Admincontrol betjener over 3 000 kunder og 50 000 brukere globalt. Ytterligere informasjon finnes på https://admincontrol.com/.

Head of Virtual Data Rooms, Mari Nygård.
CEO i Admincontrol, Christian Petersen.

Om Admincontrol

Admincontrol