Zupermaria slipper «Få d på»

Maria fra Bergen lyser opp vinteren med popperlen «Få d på».

Zupermaria fra Fyllingsdalen gir faen i frykten for å blottlegge seg selv. Med karismatiske tekster om festing, brudd, forhold og om å være ung og rastløs, deler hun noen av sine erfaringer gjennom storslagne refreng i spreke produksjoner.

I dag, 21. februar, følger hun opp kritikerroste «Balenciaga» fra tidligere i år med enda en solid hit. «Få d på» er en uptempo og leken låt, helt perfekt for lysere tider.

«’Få d på’ er en liten motvasjonstrall i en ellers hektisk hverdag. Når du er ferdig med leksene og jobben er gjort er det ikke annet å gjøre enn å få d på og nyte livet slik du best kan!»​ ​– Zupermaria

«Melodien er berusende og produksjonen nesten irriterende flott, men det beste er likevelden snedige teksten»​ – Bergens Tidende ​(om «Balenciaga”)

«Forrige fredag slapp Maria Træbakken det som må være årets beste norske debutsingel» – 730.no (​ om «Unnskyld»)