Zuma er tilbake

20.1.2017 09:16 | Drabant Music

Zuma består av Alexander Stenerud og Henrik Njaa. I 2001 ga de ut albumet Juno som solgte nærmere 20 000 eksemplarer. Med radiohitene «Pearl» og «Joy In The City», markerte de seg som ledende i Norge innen synthpop.

Etter noen års pause og to Melodi Grand Prix-opptredener fra vokalist Alexander Stenerud, er de endelig tilbake med sitt umiskjennelige 80-talls lydbilde.

Første låt ut «Ocean». En melodiøs, moderne og frisk produksjon, med en alvorstung letthet som lover godt for Zumas kommende tredjealbum. Hør den på SpotifyiTunes eller Tidal!

// Følg Zuma på Facebook for oppdateringer //

Vi representerer CC Cowboys, Casa Murilo, deLillos, Munroe/Knutsen, Pine Lake, Janelle Kroll, The Dogs, Inge Bremnes, Frøder, Magnus Berg, Raga Rockers, daelen, Jess Morgan, Viktor Wilhelmsen, LILA, Zuma, The Modern Times, Michael Krohn, Undr, Natasja Holmboe, Waaktaar & Zoe, Marcus Dale, Tommy Tokyo og Knut Anders Sørum.

Viktor Wilhelmsen slipper sin første norskspråklige singel11.8.2017 09:14Pressemelding

Etter at Viktor Wilhelmsen kom over en sliten kassegitar til 150 kr på Fretex, begynte han å skrive sanger som resulterte i debut-EPen «Miles To Go Before I Sleep» (2014) og hans første fullengder «Riddles and Rhymes» (2015). Etter to utgivelser på engelsk, har finnmarkingen nå tatt i bruk morsmålet på sitt nye materiale. På det kommende albumet «Stjolne mea» byr Wilhelmsen på sju sterke og personlige spor på egen dialekt. Første singel ut er «Til en venn».