ZadeKing teamer opp med Morgan Sulele på «Ta det rolig»

De siste par årene har vi blitt vant med en jevn strøm med skamløst fengende norskspråklige afropoplåter fra ZadeKing. Låter som «Hun gjør meg vill», «Kumbaya» og «Hola Mamacita» (med Temur) har satt fyr på både dansegulv og radiobølger. Etter å ha gjestet Larsiveli sin P3-listede «Cash kommer inn», følger han nå opp med «Ta det rolig» ft. Morgen Sulele fredag 7. juni- kanskje ZadeKing sin mest personlige låt til nå.

«Ta det rolig er en låt som handler om at det meste løser seg, bare man gir det litt tid. Da jeg vokste opp var det ikke så mange som hadde trua på meg og drømmene mine, og jeg tvilte mye på meg selv. Jeg husker min første konsert der alt gikk til helvete, og halve hjernen min ville stoppe med musikk mens den andre delen tenkte jeg "dette går bra, det kommer en dag!"» - ZadeKing

Heldigvis valgte ZadeKing å høre på den delen som ville han skulle fortsette. Han håper mange kjenner seg igjen i Anders Nilsen-produserte «Ta det rolig».

«Jeg håper mange blir motiverte til å følge sine egne drømmer, uansett hva det er. Det ordner seg alltid, bare ta det rolig, trust me!» - ZadeKing

Den karismatiske rapperen og sangeren er fra Tistedal i Halden, og har somalisk og jamaikansk bakgrunn.

Hans upretensiøse tekster og sprudlende personlighet sørger for høy energi på scenen og lav terskel for feststemning i publikum.

«Ta det rolig» er ute 7. juni.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Calvin Harris, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Bruce Springsteen m.fl.