ZadeKing slipper «Bumba» med Temur

«Det er bare positive vibes og kreativitet hele veien når jeg jobber med Temur» sier ZadeKing «Whataqual!»

Den muntre og musikalske Tistedølen ZadeKing er landets ukronede konge av norsk-språklig afropop og dancehall. På «Bumba», en glad låt om bakdeler (gluteus maximus), har han igjen samarbeidet med Temur, som han fant tonen med på «Hola Mamacita».

«Temur og jeg finner alltid ut av det når vi er i studio sammen, og vi har blitt veldig gode venner utafor studio også»

Ikke overraskende, for ZadeKing er som musikken sin, sprudlende positiv og energisk.
Hver dag er en fest, og ingenting gleder ZadeKing mer enn at flest mulig er med på festen.
Og med låter som «Kumbaya», «Africana» og «Hola Mamacita» har det blitt stor stemning på radio, i spillelister og på dansegulv landet rundt.

Med «Bumba» har ZadeKing og Temur igjen gitt ut en vitamininnsprøytning av en låt, akkurat det vi trenger i vinterkulda!
Målet med låta? «Det er å få folk til å riste på bumbaen og spre glede» smiler ZadeKing.
Bare fordeler her altså!

ZadeKing + Temur «Bumba» er ute fredag 1. februar. «Jheeez!»

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Calvin Harris, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Bruce Springsteen m.fl.

Lars Vaular teamer opp med Röyksopp på ny låt!22.8.2019 10:00:00 CESTPressemelding

Etter å ha vært stille på utgivelsesfronten i godt over et år, kom Lars Vaular tilbake med et smell i mai. «Kroppsspråk» ble raskt A-listet på P3, Dagbladet omtalte han som «en mesterlig tekstforfatter med unik teft for både hits og gåsehudfremkallende klassikere», og låta har nå over to millioner streams. Nå er han tilbake med nok en gåsehudfremkallende klassiker- «To minutter» med Röyksopp. En låt om hvordan man kan snu om livet på to minutter.