Uno-X Energi

YX Bjorli er årets selveier i YX-kjeden

Laila Irene Brøste er butikksjef på Norges beste YX stasjon. Fredag kveld ble stasjonen på Bjorli kåret til årets beste selveier 2018 under YX Forhandlerforum sitt årsmøte.

-Årets selveier driver sin stasjon med hele hjertet. Det kan man merke allerede på avstand når man kjører oppover Europaveien og gleder seg til å unne seg en soft-is som stasjonen er viden kjent for, sier daglig leder i YX Norge, Thor Kristian Korsvold

Lidenskap og fokus på utvikling

Forhandler Torkjell Hagestrande kjøpte stasjonen for 33 år siden og har alltid jobbet med å videreutvikle anlegget. Stasjonsdrift er en livsstil. Hagestrande er høyt respektert av sine kollegaer i kjeden og bidrar også til vekst og utvikling ut over egen stasjon. Årets selveier har prestert på et høyt nivå over flere år, både på butikk og drivstoff. Stasjonen var også regionsvinner i 2017 og i år nådde den helt til topps.

-Stasjonen er en veldig god ambassadør for YX-kjeden og et godt eksempel på at hardt arbeid over tid lønner seg, sier Korsvold.

På scenen blir butikksjefen fra YX Bjorli møtt av blomster og pris overlevert av styreleder i YX Forhandlerforum Vidar Bergheim og daglig leder i YX Norge Thor Kristian Korsvold.

-Tusen takk! Jeg er veldig stolt over å få ta imot denne prisen på vegne av forhandler og ansatte, sier butikksjef, Laila Irene Brøste.

Dette er årsmøtet

Hvert år samler YX Forhandlerforum sine forhandlere og deres støtteapparat for å dele informasjon og inspirasjon. Prisen årets selveier kåres av YX Norge og er et av høydepunktene på samlingen.

Regionenes beste selveiere i 2018

YX Rong, Elisabeth Blom (Region Vest)

YX Vanse, Kjell Magnar Kristiansen (Region Sørvest)

YX Sætre, Ole Martin Lindum og Per Ivar Lindum (Region Øst)

YX Steinsdalen, Geir Karlsen (Region Midt Norge)

YX Vadsø, Martyna Drebkowska (Region Nord)

YX Bjorli, Torkjell Hagestande (Region Innlandet)

Om YX Norge AS

YX Norge er en del av forretningsområdet Uno-X Energi som eies av Reitangruppen. YX Norge skal være den beste samarbeidspartneren for forhandlere som eier og driver sin stasjon (selveiere). I dag er YX Norge drivstoffleverandør til 210 selveierstasjoner og har et samarbeid med YX Forhandlerforum på butikk. Selskapet er også drivstoffleverandør til de 90 YX 7-Eleven stasjonene i Norge.

Thor Kristian Korsvold, daglig leder i YX Norge, tkko@yx.no, 907 96 807

Om Uno-X Energi

Uno-X Energi
Lysaker Torg 35
1366 Lysaker

Uno-X Energi er et forretningsområde i Reitangruppen og har markedsselskapene Uno-X Norge, YX Norge, Uno-X Forsyning og YX Smøreolje i Norge. I Danmark har Uno-X Energi markedsselskapene Uno-X Danmark, YX Danmark og YX Smøreolie.

Følg saker fra Uno-X Energi

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Uno-X Energi på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Uno-X Energi

Presseinvitasjon: Tar Uno-X Norwegian Development Team det neste steget og blir profesjonelt sykkellag fra 2020? Nå presenterer vi konklusjonen.2.4.2019 07:00:00 CESTPresseinvitasjon

Velkommen til Uno-X Norge den 2. april kl. 11, på Lysaker Torg 35. Uno-X Norwegian Development Team deler sine vurderinger og du møter: Jens Haugland, sykkelsjef og daglig leder i Uno-X Norge AS. Kurt Asle Arvesen, sportsdirektør i Uno-X Norwegian Development Team. Stig Kristiansen, sportsdirektør i Uno-X Norwegian Development Team. Leonard Snoeks, sportsdirektør i Uno-X Norwegian Development Team. Erik Resell, Kristoffer Skjerping, Anders Skaarseth og Syver W. Wærsted, syklister på Uno-X Norwegian Development Team. Det blir anledning til å gjøre intervjuer med alle. Besøkende registrerer seg i resepsjonen på Torild Bråthen som er fra kommunikasjonsavd. i Uno-X Energi. Av hensyn til planlegging ønsker vi også en sms eller e-post fra de som kommer: mobil 95906526 eller epost torild.brathen@unox.no. Uno-X Norwegian Development Team på SoMe: Twitter | YouTube | Instagram | Facebook