Yale Doorman «Best i test»

5.9.2016 09:00 | Glass og Fasadeforeningen

Norges største PC-blad, «Hjemme-PC», har i sin seneste utgave av bladet, testet fire smarte dørlåser; ID Lock, Easy Access, Danalock v2 og Yale Doorman. Alle låsene er testet på seks kriterier; installasjon, brukervennlighet, funksjonalitet, sikkerhet, design og pris.

Det er en grundig presentert test over hele seks sider og konklusjonen er hyggelig lesing; «Er du kunde av Verisure eller Sector Alarm og vil ha en enkel løsning med styring via app og nett, er Yale Doorman det soleklare førstevalget. Låsen er funksjonell og den eneste som er FG-godkjent, selv om det innebærer at du som bruker må oppfylle en serie med krav. I denne testen har vi i grunnen to vinnere: ID lock og Yale Doorman. Siden vi bare deler ut "Best-i-test" til ett produkt, så har vi valgt å gi den til Yale Doorman, mens ID Lock får "Godt kjøp"…»