WNDR slipper singel og video: "Human" ute nå!

"Dette er mitt første steg mot å bli et ikon. Med videoen har vi gått inn for å gjøre noe kunstnerisk som jeg føler ikke har blitt vinklet på denne måten i Norge enda." Nå om dagen jobber WNDR steinhardt med å få på plass nye låter for å følge opp "Medicine". Den første ut er "Human" – en ganske typisk WNDR-låt med strøken lyd, signaturtrommer og typiske WNDR-chorder strødd utover lydbildet.

Se videoen til "Human" her!

Hør "Human" her!

Som regissør Ask Sunde sier: "Det var utrolig gøy å jobbe med så flinke dansere, de gjorde jobben mye lettere for oss! Vi malte dem i lysende farge og brukte blacklight for å skape den effekten man ser i videoen, i tillegg brukte vi en drone for å få pyramiden til å sveve. Dette er første video fra Huge Visuals, det er sykt mye fett på vei!"

WNDR har kun én låt bak seg på norsk radio, ingen TV-opptredener å vise til og har knapt vært innom norske festivaler. Selvsagt er det fristende å kategorisere ham som et nytt friskt tilskudd til Norges voksende fauna av produsenter og DJ'er på vei opp og frem. Det ville dog vært en aldri så liten blemme. Bjølsen-gutten har nemlig rukket å bli en ringrev i klubb-Oslo, figurert på irske topp-ti lister og topplistene til Shazam i UK og hatt en rekke spillejobber i hele Europa, allerede. Da SXSW booket ham tidligere år var han sporenstreks å finne på en rekke «dette må du få med deg»-lister og låtene hans er allerede plassert i utenlandske reklamefilmer. Ambisjonene er store, og WNDRs ubeskjedne mål er å nå ut mye bredere, både her hjemme og i utlandet.

"Human" er ute på alle plattformer i dag.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!