Wizz Air starter ny direkterute mellom Bergen og Wien

Rutetidene passer bra for både weekend-tur og lengre reiser. Flytiden til Wien er to og en halv time. Ruten vil gå fra Bergen lufthavn klokken 20.45 mandag, onsdag, fredag og søndag. Fra Wien internasjonale lufthavn går flyet samme dager klokken 17.35.

Enda en god rutenyhet fra Bergen, 25. november starter direkteruten til Østerrikes hovedstad Wien. Wizz Air har base i Wien, og ruten gir Vestlendinger tilgang til enda flere nye destinasjoner med Wizz Air videre fra Wien.

Wien er kjent som en vakker kunst og kulturby, og er kjent for både øl, vin, pølser og apfelstrüdel. På vinterstid er det en ypperlig skidestinasjon, men også fotball, golf og hestesport har tradisjoner i Wien.

Wizz Air har i dag direkteruter fra Flesland til Gdansk, Warszawa, Katowice, Kaunas, Szczecin, Riga og Budapest.

Billetter er i salg påwww.wizzair.com