Windstar Cruises kåret til en av verdens beste bryllupsreiser!

23.1.2017 09:00 | Fijireiser

Det lille rederiet Windstar Cruises er kåret til en av verdens beste bryllupsreiser av anerkjente «Brides Magazine». Rederiet har seks skip som går i ulike ruter, og en av de mest populære er ruten mellom Tahitis vakre øyer .

En av verdens beste bryllupsreiser

Fijireiser, Spesialist på reiser til Stillehavet, er stolte over å kunne tilby cruiset i Tahiti til alle norske par som drømmer om en bryllupsreise utenom det vanlige. Være seg til sjøs eller til lands.

– Windstar Cruises er helt fantastisk. Det er utrolig vakre og elegante skip, og servicen om bord er selvfølgelig førsteklasses. De ansatte om bord gjør alt for at du skal føle deg "som hjemme", og maten er selvfølgelig helt utsøkt, forteller Susanne Larsson, reisekonsulent i norske Fijireiser som selv var på et Windstar Cruise i fjor.

En reise du vil snakke om resten av livet

I følge Larsson er cruiset en unik måte å oppleve Stillehavets vakre øyer på - være seg om det er på brylluprsreise eller en romantisk ferie for to. – Dette er en unik måte å oppleve de vakre tahitiske øyene på. Skipet seiler om natten, og neste morgen våkner du opp til en ny øy og nye opplevelser.

Cruiset tar syv dager, og pris per person er fra kroner 30 000, inkludert alle måltider.

For mer informasjon kontakt:

Susanne Larsson, tlf. 23 31 77 00, mail; susanne@australiareiser.no

En av verdens beste bryllupsreiser
Et cruise med Windstar er en opplevelse du sent vil glemme
Du blir tatt godt vare på om bord
Romantisk middag for to
Nyt livet på sjøen

NYHET! Fijireiser lanserer eksklusivt Stillehavs-cruise med M/S Paul Gauguin.15.8.2017 08:00Pressemelding