Vipps, så er du på ferie!

Nå kan du betale ferien din med Vipps.

Ving, Norges største reisearrangør, sendte i fjor nærmere 400 000  nordmenn ut på reise. Nå gjør de det enklere å betale reisene.

–  Nå får du opp Vipps som betalingsalternativ når du bestiller en reise hos oss med app-en vår eller på nettsidene våre. Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for kundene våre å bestille reiser, og betalingen med Vipps er veldig lett og intuitiv, forteller informasjonssjef Siri Røhr-Staff.

Ving er den første reisearrangøren i Norge som tar i bruk Vipps som betalingsmetode, og ifølge Røhr-Staff har kundene allerede begynt å benytte seg av den nye muligheten.

– Det er tydelig at kundene synes dette er en god løsning, for selv rett etter vi lanserte Vipps har mange benyttet seg av denne betalingsformen, sier hun.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.