Ving med nye konsepthotell

Norges største reisearrangør fortsetter satsingen på konsepthotell, og i løpet av 2018 lanseres tre nye. Vings konsepthotell er de hotellene som får høyest rangering av kundene, og antallet hotell øker stadig.

Ving satser videre på sine populære konsepthotell. Her fra Casa Cook på Kos.

Ving har mer enn 50 års erfaring med å utvikle konsepthotell, og i dag bor nærmere halvparten av Vings kunder på et slikt hotell. Det er også på disse hotellene de mest fornøyde kundene bor.

- Naturlig nok med tanke på at disse hotellene nettopp er utviklet ut ifra de ønskene kundene våre har hatt i løpet av årene. I tillegg har vi også hatt fokus på å være i front når det gjelder hva folk forventer av et moderne hotell – som mat, innredning og treningsfasiliteter, sier informasjonssjef Siri Røhr-Staff.

I løpet av neste år åpnes to nye Sunprime-hotell;  Sunprime Pearl Beach på Kos og Sunprime Protaras på Kypros. Sunprime er Vings konsept for voksne som reiser uten barn.

Et splitter nytt Casa Cook er også på troppene. Hotellet skal ligge i Chania på Kreta. Casa Cook er Vings hotellkonsept for den moderne reisende med krav til høy komfort og lekkert design. Suksesskonseptet finnes allerede på Rhodos og Kos.

- Konsepthotellene er veldig viktige for oss. Å øke antallet konsepthotell er også en viktig del av vår utvikling og strategi. Med flere konsepthotell i porteføljen kan vi tilby kundene våre en enda bedre ferieopplevelse, sier informasjonssjefen.

Ving satser videre på sine populære konsepthotell. Her fra Casa Cook på Kos.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.