Ving med nye konsepthotell

Norges største reisearrangør fortsetter satsingen på konsepthotell, og i løpet av 2018 lanseres tre nye. Vings konsepthotell er de hotellene som får høyest rangering av kundene, og antallet hotell øker stadig.

Ving satser videre på sine populære konsepthotell. Her fra Casa Cook på Kos.

Ving har mer enn 50 års erfaring med å utvikle konsepthotell, og i dag bor nærmere halvparten av Vings kunder på et slikt hotell. Det er også på disse hotellene de mest fornøyde kundene bor.

- Naturlig nok med tanke på at disse hotellene nettopp er utviklet ut ifra de ønskene kundene våre har hatt i løpet av årene. I tillegg har vi også hatt fokus på å være i front når det gjelder hva folk forventer av et moderne hotell – som mat, innredning og treningsfasiliteter, sier informasjonssjef Siri Røhr-Staff.

I løpet av neste år åpnes to nye Sunprime-hotell;  Sunprime Pearl Beach på Kos og Sunprime Protaras på Kypros. Sunprime er Vings konsept for voksne som reiser uten barn.

Et splitter nytt Casa Cook er også på troppene. Hotellet skal ligge i Chania på Kreta. Casa Cook er Vings hotellkonsept for den moderne reisende med krav til høy komfort og lekkert design. Suksesskonseptet finnes allerede på Rhodos og Kos.

- Konsepthotellene er veldig viktige for oss. Å øke antallet konsepthotell er også en viktig del av vår utvikling og strategi. Med flere konsepthotell i porteføljen kan vi tilby kundene våre en enda bedre ferieopplevelse, sier informasjonssjefen.

Ving satser videre på sine populære konsepthotell. Her fra Casa Cook på Kos.

Thomas Cook Group lanserer initiativet #noplaceforplastic - tar bort 70 millioner engangsartikler av plast i løpet av 20195.11.2018 11:41Pressemelding

Thomas Cook Group, som Ving er en del av, ønsker å minske plastforsøplingen i havet. Hver dag når 8 millioner plastartikler havet*, søppel som ødelegger havmiljøet og som også når strendene rundt omkring i verden. Målet til Thomas Cook og Ving er at 70 tonn plastikk skal bort i løpet av 2019. Dette er et første steg i selskapets langsiktige initiativ #noplaceforplastic.