VING INNGÅR SAMARBEID MED LEEDS UNITED FC

Ving, Norges ledende arrangør av fotballreiser til England, har sammen med sitt søsterselskap Thomas Cook Sport inngått en avtale om å være offisiell billett- og hotellpartner til Leeds United.

Ving og Thomas Cook Sport offentligjorde i dag avtalen med The Lilly Whites, som gjør at de nå kan tilby skreddersydde kamppakker for tilreisende til Leeds` legendariske hjemmebane Elland Road.

Som en av de mest historiske engelske klubbene gjennom tidene, og med en fanskare som sprer seg over hele verden, er Ving og Thomas Cook Sport nå stolte av å kunne tilby supportere muligheten til å besøke Leeds og se Thomas Christiansens lag mens de fortsetter den sterke starten de har hatt i Sky Bet Championship denne sesongen.

Svein Erik Bjørheim, ansvarlig for fotballreiser i Ving, sier at Leeds har en ekstra sterk tilknytning til norske fotballsupportere.

– Mange vokste opp med tippekampen på 70 tallet når Leeds hadde sin storhetsperiode med legender som Billy Bremner og Peter Lorimer. Det faktum at den største internasjonale Leeds United supporterklubben i verden er her i Norge, sier noe om klubbens sterke bånd med norske supportere, sier Bjørheim.

Som den offisielle samarbeidspartneren til Leeds, vil Ving nå kunne tilby pakker med hotell og kampbilletter til alle hjemmekampene på Elland Road. En fotballpakke med 2 netter på hotell med frokost, sentralt i Leeds, og kampbillett vil koste fra 1.795,- per person.

Daglig leder i Leeds, Paul Bell, legger til:
– Vi er svært fornøyd med samarbeidet med Ving og Thomas Cook Sport og at vi nå kan tilby gode kamppakker til våre supportere. Vi har hvert år tusenvis av supportere som kommer til Elland Road fra hele verden, og gjennom dette partnerskapet kan vi gjøre det å reise hit enklere og bedre for supporterne våre. Thomas Cook Sport og Ving har også et meget godt rykte når det gjelder å levere lignende kvalitetspakker til flere klubber i Premier League, så vi er derfor sikre på at våre supportere kommer til å være fornøyd med å kunne booke sine fotballreiser med dem.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.