VING INNGÅR SAMARBEID MED LEEDS UNITED FC

Ving, Norges ledende arrangør av fotballreiser til England, har sammen med sitt søsterselskap Thomas Cook Sport inngått en avtale om å være offisiell billett- og hotellpartner til Leeds United.

Ving og Thomas Cook Sport offentligjorde i dag avtalen med The Lilly Whites, som gjør at de nå kan tilby skreddersydde kamppakker for tilreisende til Leeds` legendariske hjemmebane Elland Road.

Som en av de mest historiske engelske klubbene gjennom tidene, og med en fanskare som sprer seg over hele verden, er Ving og Thomas Cook Sport nå stolte av å kunne tilby supportere muligheten til å besøke Leeds og se Thomas Christiansens lag mens de fortsetter den sterke starten de har hatt i Sky Bet Championship denne sesongen.

Svein Erik Bjørheim, ansvarlig for fotballreiser i Ving, sier at Leeds har en ekstra sterk tilknytning til norske fotballsupportere.

– Mange vokste opp med tippekampen på 70 tallet når Leeds hadde sin storhetsperiode med legender som Billy Bremner og Peter Lorimer. Det faktum at den største internasjonale Leeds United supporterklubben i verden er her i Norge, sier noe om klubbens sterke bånd med norske supportere, sier Bjørheim.

Som den offisielle samarbeidspartneren til Leeds, vil Ving nå kunne tilby pakker med hotell og kampbilletter til alle hjemmekampene på Elland Road. En fotballpakke med 2 netter på hotell med frokost, sentralt i Leeds, og kampbillett vil koste fra 1.795,- per person.

Daglig leder i Leeds, Paul Bell, legger til:
– Vi er svært fornøyd med samarbeidet med Ving og Thomas Cook Sport og at vi nå kan tilby gode kamppakker til våre supportere. Vi har hvert år tusenvis av supportere som kommer til Elland Road fra hele verden, og gjennom dette partnerskapet kan vi gjøre det å reise hit enklere og bedre for supporterne våre. Thomas Cook Sport og Ving har også et meget godt rykte når det gjelder å levere lignende kvalitetspakker til flere klubber i Premier League, så vi er derfor sikre på at våre supportere kommer til å være fornøyd med å kunne booke sine fotballreiser med dem.

Fem reisetrender for 201810.1.2018 08:50Pressemelding

Trend 1: Østre Middelhavet øker mest sommeren 2018 Sommeren 2018 blir en skikkelig Hellas-sommer. Hellas har alltid vært et populært reisemål for nordmenn, men sommeren 2018 blir ekstra bra. – Av våre gjester velger hele 35 prosent seg Hellas denne sommeren, og de aller fleste reiser til Rhodos og Kreta, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff Flere nordmenn får også øynene opp for Kroatia, og landet har blitt et svært populært reisemål de siste årene. Kroatia er nå det tredje største ferielandet fra Norge med 8 prosent av totalkapasiteten. – Tyrkia har også hatt en kraftig oppgang. Vi ser en økning i markedet vårt på 70 prosent, og bestillingene tikker stadig inn. Det synes vi er svært gledelig. Jeg tror mange har savnet Tyrkia som reisemål, sier Siri Røhr-Staff. I tillegg til disse klassikerne på charter-programmet er Montenegro en nyhet hos Ving denne sommeren. – Montenegro er en spennende charter-nyhet som jeg tror det norske publikum kommer til å ta vel imot. Der er også pri