Ving åpner sitt første familievennlige Casa Cook

Vings lekre og trendy suksesskonsept Casa Cook har tatt designverden med storm, og de to første voksenhotellene på Kos og Rhodos har frekventert internasjonalt både i media og i sosiale medier de siste årene. Nå lanserer Ving sitt første Casa Cook-hotell for barnefamilier ved Chania-kysten på Kreta.

Casa Cook Chania har et moderne, trendy og stilrent design som smelter inn i de grønne omgivelsene.

Det nybygde hotellet åpner portene i august i år og ligger rett ved stranden, omtrent tre kilometer fra byen Chania. Hotellet er bygget opp som en liten by og de 45 rommene er fordelt på ulike bygninger. Som de andre Casa Cook hotellene utmerker også Casa Cook Chania seg med moderne, trendy og stilren design som smelter inn i de grønne omgivelsene. Her blandes betong, tre og stein fra Kreta i kombinasjon med nøye utvalgte innredningsdetaljer.

- Med de to tidligere hotellene har vi nådd ut til et helt nytt publikum. Derfor er det nå veldig gøy å også kunne ønske barnefamiliene velkommen til ytterligere en lekker designoase i Hellas, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

På Casa Cook Chania kan barna få utforske livet på hotellet på en kreativ måte. I barneklubben kan de male, delta på matlagingskurs, bade i barnebassenget eller ta en liten lur i ett av tipi-teltene på området.

Hotellets Beach Club er en naturlig møteplass for både hotellgjestene og lokalbefolkningen, der man nyter solen, havet og tilværelsen. Å bade i havet er deilig, men Casa Cooks store, innbydende bassengområde med adskilt barnebasseng er noe helt spesielt. Vil du gå direkte fra sengen og ned i et basseng for å ta en forfriskende morgendukkert, bør du bestille et rom med direkte utgang til basseng.

I hotellets a la carte-restaurant og bar kan man slappe av i et tropisk loungemiljø og nyte Middelhavets spesialiteter.

Som sine forgjengere kan Casa Cook Chania også tilby en konseptbutikk der designinteresserte gjester kan glede seg over nøye utvalgte innredningsdetaljer, klær og accessoirer.

Se mer info om hotellet her: https://www.ving.no/hellas/chania-by/casa-cook-chania