Verdenslansering av Burn Mango i Norge
Hvert år jakter Burn på nye DJ-talenter gjennom programmet Burn Residency og har samarbeidet med store DJ-er som David Guetta, Avicii og Carl Cox. Musikksatsningen til Burn videreføres og nå har den norske DJ-en Alan Walker signert en avtale med Burn, der det vil være spesielt fokus på den svenske festivalen Summerburst. I løpet av året skal Burn sende en heldig vinner til Sverige både for å oppleve festivalen og få et helt spesielt møte med Alan Walker selv.
– Burn Residency er et kult konsept som gir yngre DJ-talenter muligheten til å komme opp og fram, og jeg synes det er gøy at en såpass stor merkevare som Burn har ekstra stor fokus på musikk. Jeg gleder meg til å samarbeide tett med Burn i tiden som kommer, både når det gjelder Burn Residency og lanseringen av Burn Mango, men ikke minst vår helt nye plattform for musikkopplevelser forteller Alan Walker.
Verdensnyhet slippes i Norge
Samtidig som samarbeidet med Alan Walker lanseres er Norge det første landet som slipper den internasjonale nyheten Burn Mango. Det siste tilskuddet i Burn-familien har en frisk og tropisk smak, og er allerede å finne i flere butikkhyller i Norge.
– Burn har etablert seg som en av de store energimerkene i Norge, og Norge har gjennom flere år vært blant de største markedene til Burn. Det er grunnen til at vi bringer den spennende nyheten Burn Mango til Norge, som første land i verden, forteller Joakim Lien, Marketing Manager i Burn Energy Norge.
– Dette er en smak norske forbrukere liker og vi kan allerede bekrefte at Burn Mango har blitt tatt godt i mot av våre kunder, avslutter Joakim.
Ny og banebrytende musikkplattform
I tillegg til å sende en heldig vinner til Summerburst, presenterer Burn i samarbeid med Alan Walker en ny og banebrytende musikkplattform. Der får norske fans, også kalt «Walkers», muligheten til å oppleve Alan Walker gjennom bruk av teknologi, på en helt ny og spennende måte. Mer informasjon om dette kommer senere.
For mer informasjon
- Joakim Lien, Marketing Manager i Burn Norge,
mob: 45279868, mail: joakim.lien@monsterenergy.com
Nøkkelord
Bilder
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nyheter fra Coca-Cola21.2.2024 13:37:40 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.
Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»20.2.2024 14:30:24 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola: 25 år med norsk produksjon på Lørenskog19.12.2023 09:32:37 CET | Pressemelding
Det har gått 25 år siden verdens mest populære brus startet norsk produksjon på Lørenskog. – Nå ser vi frem mot de 25 neste, sier Carl Lescroart, administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Her er Norges beste fotballklubber – på panting8.12.2023 09:29:23 CET | Pressemelding
Årets utgave av Pantedugnaden skapte ekstrainntekter for de deltakende klubbene på nærmere halvannen million kroner. To norske fotballklubber står igjen som Norgesmestere på panting.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola7.12.2023 09:50:51 CET | Pressemelding
Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger. Ved å hylle hverdagsheltene – eller «nissene» om du vil – ønsker Coca-Cola å inspirere folk til å finne frem sin indre julenisse. I disse dager avløser den nye filmen klassikeren «Holidays are coming» på norske TV-skjermer.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom