Venter over 14.000 besøkende til Boligmesse i Vestlandshallen

8. til 10. september står over 150 utstillere og to oppussingskjendiser klare i Vestlandshallen for å dele inspirasjon og kunnskap.

8. september klokka 12 braker det løs med høstens Boligmesse i Vestlandshallen utenfor Bergen.

– Dette blir den største messen vi har hatt i Vestlandshallen. Vi har med oss over 150 utstillere og venter mer enn 14.000 besøkende, forteller prosjektlederne Kjetil Jacobsen og Toril Hallan.

De lover gode tilbud og massevis av inspirasjon til de besøkende.

– Vi har en veldig god miks av utstillere, flere som har vært her før, og mange nye. Her blir det noe for alle, enten du skal oppgradere ute eller inne. Boligmessen er også en unik mulighet til å få gode råd fra bransjens beste fagfolk, sier Hallan.

Viser fram unikt produkt for første gang

En av utstillerne på helgens messe er Lean Konseptutvikling, som nylig lanserte applikasjonen Byggemappen, en ny og innovativ måte å følge opp byggeprosjekter på.

Konseptet er nominert til Byggenæringens innovasjonspris, og gründerne gleder seg til å vise fram produktet sitt til publikum for aller første gang.

Er du ute etter å friske opp uteplassen din? Da er Vestlandshallen stedet å være kommende helg. Flere leverandører med smarte løsninger vil være på plass med både tips, råd og gode tilbud. Her blir det muligheter for å ta en nærmere kikk på både grillhytter, vinterhager, gjerder og naturstein.

Otto og Halvor kommer

Otto Robsahm og Halvor Bakke kjent fra oppussingsprogrammene «Sinnasnekker’n» og «Eventyrlig oppussing» holder også foredrag, hvor publikum kan få gode råd fra ekspertene.

Søndag klokken 16.30 trekkes en finalist som går videre i årets messekonkurranse om å vinne ett av fire kjøkken fra Lefdal og Elkjøp til en verdi opptil 150.000 kroner. Da blir det også ballongslipp med mulighet for å vinne flotte premier.

– I tillegg har vi kafeteria og barnepark med hoppeslott. Lørdag og søndag får vi besøk av profesjonelle ansiktsmalere som maler barna mens foreldrene blir inspirert, sier Jacobsen.

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Fredag kl. 12 – 19
Lørdag kl. 10 – 18
Søndag kl. 10 – 17

Kjetil Jacobsen: 922 52 838 / kjetil@boligmesse.no

Toril Hallan: 907 73 789 / toril@boligmesse.no

I tillegg til over 150 utstillere, kommer også Otto Robsahm og Halvor Bakke til Boligmesse i Vestlandshallen.
Lørdag kl. 15  arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Søndag kl. 15 skal messens handyman kåres. Foto: Boligmesse
Lørdag kl. 15 arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Søndag kl. 15 skal messens handyman kåres. Foto: Boligmesse
Helgens Boligmesse er en av 19 boligmesser i 2017. Arrangøren har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste fire årene. Foto: Bård Gundersen

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2017 arrangeres 19 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangementer.

Vinn kjøkken og treff 60 utstillere på helgens Boligmesse i Nordlandshallen27.3.2017 10:40Pressemelding

Skal du skal kjøpe nytt kjøkken, fornye det du har, eller satser du på å vinne et splitter nytt kjøkken? Da er helgens Boligmesse i Nordlandshallen i Bodø et smart sted å dra 31. mars – 2. april. – Vi har 60 utstillere med gode tips, eksperthjelp og tilbud til deg som skal pusse opp, bygge nytt eller bytte bolig, sier prosjektleder Ronny Bjørnsen fra arrangøren Compass Fairs AS.