Velkommen til Virkekonferansen 2017: Bedrag

Vi drukner i informasjon, i forskning, i kampanjer, pushvarsler og kundeklubber. Ofres sannheten for et budskap folk vil klikke på? Hvordan får man et godt beslutningsgrunnlag når informasjonsstrømmen er skreddersydd? BEDRAG er tema for årets Virkekonferanse, en eksklusiv møteplass for topplederne fra våre medlemsbedrifter, med utvalgte gjester.

Møt bl.a. Lindsay Holst, tidligere sjef for digitalt innhold i Obama-administrasjonen, og damen bak demokratenes sosiale medier-strategier. Hun gir sine refleksjoner på bedrag i en digital tidsalder, og konsekvensene av manipulert virkelighet i sosiale medier for samfunnet. Med norsk valgkamp ferskt i minnet kommenterer Trond Giske (AP) og Nikolai Astrup (H) etikkeksperten Henrik Syse på Holsts innlegg og hvordan disse bedragene påvirker norsk politikk og næringsliv.

Eksklusiv presentasjon: Virke forteller for første gang om et helt nytt og unikt forretningskonsept som snart lanseres i det norske markedet.

Andre deltagere:

• Karl-Axel Bauer, gründer Askeladden og Co(Cutters, Dr. Dropin)
  • Shahzad Rana, teknologidirektør i Microsoft
  • Siri Børsum, Industry leader i Google Norge
  • Sondre Gravir, Schibsted global
  • Jenny Skavlan, medeier i Tise
  • Bjørn Erik Thon, adm. dir. i Datatilsynet
  • Elisabeth Grieg, medeier Grieg Group
  • Jan-Ole Hesselberg, psykologen bak Folkeopplysningen og Typisk deg
  • Silvija Seres, Investor

..med flere!

Programmet kan sees i sin helhet her: www.virkekonferansen.no

Presse kommer gratis inn. Det vil være muligheter for å intervjue foredragsholdere underveis, og intervjuavtaler kan også gjøres i forkant. For påmelding eller andre spørsmål, send epost til martha.haukaas@virke.no eller ring 92608983.

Virke er hovedorganisasjonen for tjenestenæringene. Det er virksomhetene som gjennom handel og formidling av varer og tjenester, sørger for at samfunnet fungerer. Virke  er en av partene i arbeidslivet, og jobber for arbeidsgivere og næringsinteresser i hele landet. Vi representerer over 20 000 medlemsbedrifter og organisasjoner.