VELKOMMEN TIL OKTOBER PÅ IKEA

Årets oktobernyheter handler om å skape rom for lekelyst. Om å leke med det tradisjonelle og velge sin egen vei. Stemningen er elegant egenrådig, med dype farger og mønstre med alt fra blomster til ruter.

Blant høydepunktene er produkter som gjør stua både koseligere og mer funksjonell, som en superkomfortabel sofaserie og en serie med oppbevaring og bord laget av bærekraftig furu. Til å lyse opp hjemmet har vi flere lamper og en skjerm for ulike belysningsbehov og stiler. I tillegg lanserer vi en helt ny serie kontormøbler som er designet for en sunn arbeidsplass, med ergonomiske stoler, sitte-/ståbord og oppbevaring med nye funksjoner.

Denne måneden kommer vi også med massevis av nye mønstrede puter og putetrekk, morsom pynt, en polstret stol, tepper i lyocell og deilig UTZ-sertifisert sjokolade.

God høst!

Pressevakten er tilgjengelig for alle medier. For kundehenvendelser, ta kontakt med IKEA kundeservice på telefon 915 02 340.

994 84 950pressesenter@ikea.com

IKEAs forretningsidé er å tilby et stort utvalg form- og funksjonsriktige hjeminnredningsartikler til så lave priser at så mange som mulig får råd til å kjøpe dem. Det er i dag 419 IKEA-varehus i 50 land i verden. 365 av disse, inklusive alle norske varehus, er en del av INGKA-gruppen, resten av andre franchisetakere. Sist år hadde disse varehusene 783 millioner besøk, mens nettsidene ble besøkt 2,1 milliarder ganger.

I Norge har IKEA syv varehus; ett i Oslo, ett i Asker, ett i Bergen, ett i Stavanger, ett i Trondheim, ett i Lillesand og ett på Ringsaker. Norske kunder kan også handle ved tre IKEA Service & pick-up points, i Tromsø, Ålesund og på Skøyen i Oslo. Totalt jobber det litt over 3000 medarbeidere i IKEA Norge.