Velkommen til Gullfisken 2016

1.2.2017 14:00 | TV 2

Lørdag 4. februar kl. 22.15 starter Gullfisken 2016 på TV 2. Sendingen går direkte fra Christiania Teater, Stortingsgata 16 i Oslo, og du eller noen fra din redaksjon er hjertelig velkomne!.

Dersom dere ønsker å komme, ber vi dere gi beskjed innen torsdag 2. februar kl. 14.00 via sms til 95704700 eller mail kse@tv2.no, grunnet begrenset antall plasser i salen.

Det vil også være et eget presserom tilgjengelig.

Det er wifi på hotellet, med noe redusert kapasitet.

Møt frem ved OB-bussen utenfor hotellet senest kl. 21.15, ikke ved hovedinngang, dette for å unngå kø ved innslipp av publikum.

Pressen vil få mulighet til å møte vinnerne på scenen i 15 minutter umiddelbart etter sendeslutt.

De 12 sølvfiskene som konkurrerer om å bli kåret til Gullfisken 2016, kan du se her.

Øvrig informasjon finner du i tidligere utsendt pressemelding her.

Ikke nøl med å ta kontakt!