VANT PRIS PÅ ISPO MED NYTT SKIOPPHENG

22.2.2016 08:35 | Erlend einarsen

Far ga gründergave i konfirmasjon til sønnen - produktet tar nå av i Europa

Erlend Einarsen (46) og sønnen Sondre Gutvik Einarsen (17) vant pris for deltagelse med et nytt skioppheng under den internasjonale sportsmessen Ispo i Munchen blant over 2500 utstillere.

Det har vært helt overveldende respons og vi har nå allerede inngått avtaler om distribusjon og salg i mange land rundt om i hele verden. Flere forhandlinger står nå på trappene, sier Sondre Gutvik Einarsen etter å ha knyttet over 70 kontakter på messen.

Ideen til det enkle skiopphenget fikk gründer Erlend Einarsen for 2,5 år siden etter at han hadde kjøpt et enkelt verktøyoppheng fra Biltema for å rydde opp i skiboden. Ideen ble utviklet som en konfirmasjonsgave til sønnen Sondre Gutvik Einarsen med god hjelp av industridesignfirmaet Ogle Noor

Jeg forhandler nå med junior om å få tilbake halvparten av konfirmasjonsgaven – det har jo blitt litt mer jobb på meg enn det som var tanken sier Erlend Einarsen med et smil. Etter å ha satt opp en egen nettbutikk og knyttet til seg et par sportsforhandlere i Oslo, har far og sønn nå allerede solgt 2500 skioppheng på kort tid. Vi måtte ta responsen på alvor og har nå registrert både navn- og designrettigheter, og nå står Europa og resten av verden for tur avslutter Erlend Einarsen.

Fakta:
Skijack er en all in one skihenger som kan romme opptil 6 par racingski med tilhørende staver eller 2-3 par alpinski ved bruk av kun 5 cm veggplass. Samme oppheng kan også romme 2 snowboard stroppet sammen. Som alternativ til feste i vegg kan man kjøpe til et takfeste som kan romme opp til 4 stk. Skijack. Se hjemmeside for nærmere informasjon på www.skijack.com

Erlend Einarsen
mobil: 909 78 777
e-post: erlend@skijack.no

Sondre Gutvik Einarsen
mobil: 940 35 208
e-post: sondre@skijack.no

Om Erlend einarsen

Erlend einarsen
Postboks 114, bekkelagshøgda

Skijack er en norskutviklet kombinert ski- og stavopphenger med plass for opptil 6 par racingski eller 3 par slalomski med tilhørende staver. Skijack utnytter dybden fremfor bredden og festes enkelt med to skruer og bruk av kun 5 cm veggplass.

Følg saker fra Erlend einarsen

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Erlend einarsen på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.