Vant pris for å ha kapret danske kvinner

31.8.2016 09:38 | Posten Norge

Den danske lojalitetsklubben Club Matas vant tirsdag den skandinaviske prisen for beste lojalitetsprogram. Prisvinneren ble stemt frem av bransjen selv under Dialogkonferansen 2016.

Gitte Blemings (t.v.) utviklingsjef og Anne Lene Hamann, COO og Sales & Marketing manager i Club Matas. FOTO: Philip Larsen

Club Matas er Danmarks største lojalitetsklubb for kvinner. Klubben har i dag over 1,6 millioner medlemmer og har lykkes med å engasjere nesten tre av fire kvinner i Danmark. Dette overbeviste bransjekollegene som var samlet på Dialogkonferansen i regi av Bring Dialog, og imponerte administrerende direktør Arild Horsberg.

- Club Matas er en særdeles verdig vinner. Lojalitetsklubben integrerer alle kanaler og kontaktpunkter i en velfungerende omnikanal-opplevelse. Det skaper en enestående positiv kundeopplevelse, og skaper gode resultater for både Club Matas og samarbeidspartnerne, sier Horsberg.

For 20. gang har han samlet over 600 fagfolk innen CX, marketing og CRM og det var disse som stemte frem den skandinaviske vinneren. De nominerte har allerede vunnet lojalitetspriser i respektive hjemland og i år konkurrerte Club Matas mot SAS Eurobonus (Sverige), Hemtex (Sverige), Nordic Choice Hotels (Norge) og Bioklubben, SF Bio (Sverige).

- Jeg er mektig imponert over hvordan Club Matas arbeider med lojalitet og engasjement i Danmarks største beauty retail-kjede. Kundene får relevant kommunikasjon i alle kontaktpunkter, og jeg skjønner godt at de forblir lojale, sier Horsberg.

Dialogkonferansen avsluttes onsdag.