Vancouver Sleep Clinic klare med ny låt

20.3.2017 16:08 | Sony Music Norway

Australske Vancouver Sleep Clinic er snart klare med sitt debutalbum og slipper nå låta "Unworthy".

“Unworthy” er siste låt fra fremadstormende Vancouver Sleep Clinic, og er nå tilgjengelig sammen med en animert video av låta, laget av Svenske Pandagunda, som kan sees og høres her: https://www.youtube.com/watch?v=ls8-NwffvgE

“Unworthy” er siste single fra bandet før de gir ut sin etterlengtede debutalbum “Revival” som slippes 07. april. Albumet ble skapt over en toårsperiode da bandets kreative drivkraft, Tim Bettinson, forlot hjemlandet Australia til fordel for Los Angeles. Der startet samarbeidet med produsent Al Shux, kjent fra låter som «Empire State of Mind» (Jay-Z, Alicia Keys) og med samarbeidspartnere som Lana Del Rey og Lianne La Havas.