Ungt ledertalent tar styringen i Rambøll Management Consulting

Topp-konsulent, Morten Skodbo (34), tar steget helt opp, når konsulentselskapet rekrutterer administrerende direktør fra egne rekker.

-Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på nye oppgaver. Som en del av Rambøll Gruppen tilfører vi verdi til kunder og samfunn ved å kombinere ferdigheter innen strategi- og ledelsesrådgivning, analyse og digitalisering med teknisk ekspertise. Dette motiverer meg veldig. Mitt hovedfokus fremover blir å fortsette å være verdifull for kundene våre, samt å sikre videre vekst i selskapet, sier Skodbo.

Gruppe-sjef fornøyd
-Rambøll Management Consulting jobber blant annet med lederutvikling, dermed er det naturlig at vi utvikler våre egne toppsjefer. Morten har hatt ulike lederansvar i selskapet siden 2008 og er en tydelig representant for Rambølls verdier. Han har svært gode lederegenskaper, en god markedsforståelse og er en av våre aller mest erfarne konsulenter. Derfor er vi svært fornøyde med at han ønsker å bli øverste ansvarlige for vår virksomhet i Norge, sier Tonny Johansen, administrerende direktør i Rambøll Management Consulting globalt.

Blant de største i Norden
Med rundt 600 konsulenter er Rambøll Management Consulting et av de største konsulenthusene i Norden. De jobber både i privat og offentlig sektor.

Rambøll Management Consulting arbeider med forretningsområder innen evaluering og analyser, som sikter på bedre politikk på samfunnsnivå. Prosessoptimalisering, strategi- og forretningsutvikling på organisasjonsnivå eller ledelse samt trening på individuelt eller gruppenivå.

Morten Skodbo

Administrerende direktør
Mobil 4899 7956

Rambøll med ny VVA-avtale for Færder kommune7.3.2018 08:41Pressemelding

-Vi ser frem til et givende samarbeid om spennende prosjekter i årene fremover. Denne rammeavtalen er viktig for oss og bekrefter vår posisjon som rådgiver i Vestfold, sier Atle Gulbrandsen fra Rambøll. Tjøme og Nøtterøy ble slått sammen til Færder fra første januar i år. Til sammen har kommunen rundt 27.000 innbyggere, men i sommermånedene mer enn dobles antallet på grunn av stor tilstrømming til sommerparadiset. Dette gir særegne utfordringer for infrastruktur både over og under bakken og Rambøll er stolt over å kunne hjelpe kommunen med å løse sine oppgaver. Avtalen løper i 2+1+1 år.