Unge Ferrari utvider «Midt Imellom Magisk Og Manisk» med tre nye låter

Unge Ferrari «har en unik mulighet til å benytte kunstneriske virkemidler til å gjøre noe viktig», skrev DN i anmeldelsen av debutalbumet «Midt Imellom Magisk og Manisk» som kom i november i fjor. Nå gir han ut «Midt Imellom Magisk og Manisk (Deluxe)» med tre nye låter.

Siden han ga ut «Midt Imellom Magisk og Manisk» har det har det kritikerroste albumet totalt streamet over 30 millioner ganger og ligget topp 5 på albumlistene i nesten et halvt år. Han ble nominert til 3 (!) Spellemannpriser, i kategoriene årets album, årets låtskriver og årets urban, sistnevnte med MARS-prosjektet. Med blant annet «Balkong» og «Vi kanke være venner», som begge lå på topplistene i mange måneder, har han vist frem en personlig, nær side av seg selv- og åpnet seg som aldri før.

I vinter la han ut på en omfattende, nesten helt utsolgt Norgesturné, hvor han i tillegg hadde datoer i Sverige, London og SXSW i Texas. Han har opptrådt på P3 Gull og Lindmo.

Nå følger han opp med «Midt Imellom Magisk og Manisk (Deluxe)»- en utvidelse av suksessalbumet med tre nye låter- «Privat», «Siste Sjans» med det svenske stjerneskuddet Newkid, og «3 Shots».

«Jeg ville gi tre ekstra låter til de som allerede har brukt masse av tiden sin på albumet mitt» - Unge Ferrari

Og resten av 2019 blir heller ikke stille for Stig fra Hamar, med konserter på festivaler over hele landet og høydepunkter som Stavernfestivalen og Øyafestivalen på plakaten.

«Midt Imellom Magisk og Manisk (Deluxe)» er ute 5. juni via Nora Streams.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Calvin Harris, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Bruce Springsteen m.fl.

Lars Vaular teamer opp med Röyksopp på ny låt!22.8.2019 10:00:00 CESTPressemelding

Etter å ha vært stille på utgivelsesfronten i godt over et år, kom Lars Vaular tilbake med et smell i mai. «Kroppsspråk» ble raskt A-listet på P3, Dagbladet omtalte han som «en mesterlig tekstforfatter med unik teft for både hits og gåsehudfremkallende klassikere», og låta har nå over to millioner streams. Nå er han tilbake med nok en gåsehudfremkallende klassiker- «To minutter» med Röyksopp. En låt om hvordan man kan snu om livet på to minutter.