Unge Ferrari utvider «Midt Imellom Magisk Og Manisk» med tre nye låter

Unge Ferrari «har en unik mulighet til å benytte kunstneriske virkemidler til å gjøre noe viktig», skrev DN i anmeldelsen av debutalbumet «Midt Imellom Magisk og Manisk» som kom i november i fjor. Nå gir han ut «Midt Imellom Magisk og Manisk (Deluxe)» med tre nye låter.

Siden han ga ut «Midt Imellom Magisk og Manisk» har det har det kritikerroste albumet totalt streamet over 30 millioner ganger og ligget topp 5 på albumlistene i nesten et halvt år. Han ble nominert til 3 (!) Spellemannpriser, i kategoriene årets album, årets låtskriver og årets urban, sistnevnte med MARS-prosjektet. Med blant annet «Balkong» og «Vi kanke være venner», som begge lå på topplistene i mange måneder, har han vist frem en personlig, nær side av seg selv- og åpnet seg som aldri før.

I vinter la han ut på en omfattende, nesten helt utsolgt Norgesturné, hvor han i tillegg hadde datoer i Sverige, London og SXSW i Texas. Han har opptrådt på P3 Gull og Lindmo.

Nå følger han opp med «Midt Imellom Magisk og Manisk (Deluxe)»- en utvidelse av suksessalbumet med tre nye låter- «Privat», «Siste Sjans» med det svenske stjerneskuddet Newkid, og «3 Shots».

«Jeg ville gi tre ekstra låter til de som allerede har brukt masse av tiden sin på albumet mitt» - Unge Ferrari

Og resten av 2019 blir heller ikke stille for Stig fra Hamar, med konserter på festivaler over hele landet og høydepunkter som Stavernfestivalen og Øyafestivalen på plakaten.

«Midt Imellom Magisk og Manisk (Deluxe)» er ute 5. juni via Nora Streams.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Calvin Harris, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Bruce Springsteen m.fl.

ZadeKing teamer opp med Morgan Sulele på «Ta det rolig»6.6.2019 15:04:53 CESTPressemelding

De siste par årene har vi blitt vant med en jevn strøm med skamløst fengende norskspråklige afropoplåter fra ZadeKing. Låter som «Hun gjør meg vill», «Kumbaya» og «Hola Mamacita» (med Temur) har satt fyr på både dansegulv og radiobølger. Etter å ha gjestet Larsiveli sin P3-listede «Cash kommer inn», følger han nå opp med «Ta det rolig» ft. Morgen Sulele fredag 7. juni- kanskje ZadeKing sin mest personlige låt til nå.

Morgan Sulele teamer opp med OnklP og gir deg sommerlåten "Helt Ærlig"!31.5.2019 12:57:35 CESTPressemelding

Siden gjennombruddet med «Bare Min» har Morgan Sulele vært gjenganger på scener over hele landet, og hitlister over hele Norden. I tillegg til egne låter har han bidratt som vokalist eller låtskriver, og tidvis også co-produsent, for blant annet LOKE, Katastrofe, Marcus & Martinus, Jesper Jenset og Tungevaag & Raaban. Med sistnevnte ble han nominert til svensk Grammis 2019 for låta «All For Love».