Unge Ferrari er tilbake med ny singel

Etter suksesslåter som «Hvis du vil», «Lianer» og senest «Nostalgi 3 millioner» med Tomine Harket, er Stig Haugen alias Unge Ferrari, tilbake med ny musikk. I dag slipper den eksentriske Hamargutten «Ashanti», sin egen hyllest til musikken som har formet han.

«Ashanti, min Ashanti, min kjærlighet for 90' og tidlig 2000 tallets R&B. Jeg leter etter en jente som er ekte, en jente som vet hva hun gjør, og jeg prøver å portrettere en sjanger som jeg føler vi ikke har nok av på norsk, dette er min hyllest til musikken jeg vokste opp med og som har formet meg» – Unge Ferrari

Hør «Ashanti» her

Se musikkvideoen her

De to siste årene har Unge Ferrari vært pioner for den norske rnb-scenen. Han har gitt ut to EPer, Til Mine Venner (2015) og H.E.V.N med Tomine Harket (2016). Singlene hans har vært radiolistet på både norsk og svensk p3, streamet til gull og blitt spilt live både i Norge, Sverige, Danmark og Island.

Unge Ferrari har blant annet spilt på Slottsfjell, Klubbøya, Way Out West, Iceland Airwaves og vært med på Silvana Imams turné i Sverige i 2016. i 2017 er det endelig klart for en rekke nye sololåter fra Unge Ferrari, og det hele sparkes i gang med «Ashanti».

«Ashanti» er produsert av Axxe (Arif, Bendik, Lars Vaular m.fl) og slippes i dag, fredag 10. februar, via Nora Collective/Sony Music.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!