Tyvstart sommeren med Ezzari - Casablanca

Etter en iskald start på 2018 med "Isbjørn", er Ezzari klar for å tyvstarte sommeren med den fransk/dansk inspirerte afrotrap låta "Casablanca", som handler om å bare stikke av fra alt stress og drama, for å ta livet helt med ro.

«Casablanca» er en sang om den følelsen man har da alt virker dritt; jobben, været, mennesker, og man rett og slett bare vil reise til et sted uten stress og drama, der du bare chiller og ikke bryr deg om noe. Det er en følelse jeg tror de aller fleste har ganske ofte. Det har hvertfall jeg!"

- Ezzari

HØR EZZARI  - "CASABLANCA" HER

- «Casablanca» er en sommerlåt som jeg håper mange vil danse og lager minner til, samtidig som jeg håper man kan lytte og kjenne seg igjen i teksten. Jeg aner ikke i hvilken sjanger låta skal plasseres, men det er veldig inspirert av fransk og dansk afrotrap. Det er jo et sound som er veldig inn om dagen og som jeg hører på flere timer hver dag.

Casablanca er egentlig ikke byen jeg er ifra i Marokko en gang, men det er en av de mest kjente marokkanske byene, som mange har et forhold til. Enten om de har vært der, eller har sett den kjente filmen «Casablanca»

- Ezzari

"Casablanca" er produsert av Neon Gorilla (Anders Nilsen og André Jensen), som også står bak en del av de tidligere låtene til Ezzari, som "Isbjørn" og "Ikke ring meg (jeg ringer deg)".

Om Ezzari

Med et solid debutår i 2017, så har den unge artisten fra Hauketo i Oslo satt navnet sitt på kartet.

Ezzari har gitt ut fem solide singler, spilt på en rekke festivaler, gjort en hel haug med gigs og vært med i NRKs Podkast satsning "Andregenerasjonen", som ble streamet til topps i februar. Nå er Ezzari klar med en ny sommer-singel, "Casablanca", en fransk/dansk inspirert afrotrap låt, som handler om å bare komme seg langt unna stress og drama, for å ta livet helt med ro. Hold øya oppe for Ezzari i sommer, da han skal spille litt rundt omkring i landet.

Foto: Ousu Leigh

Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.16.8.2019 11:00:49 CESTPressemelding

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album Isac Elliot er endelig ute med ny musikk Lemaitre inntar Den Norske Opera. Taylor Swift slipper i dag låten «Lover», tittelsporet fra hennes og kommende album som slippes neste fredag, 23. august. Magnus Eliassen «Livet må ha nåkka mer». Magnus Eliassen gjorde I juni et storslagent comeback med den nydelige låten «Savna Dæ». Nå er han klar for å slippe «Livet må ha nåkka mer» og også denne gangen står han selv for tekst, musikk, innspilling, produksjon, miks og master. Til helgen er han også tilbake på scenen og skal spille på Parkenfestivalen i Bodø. Remix av Lil Tecca «Ransom» med Juice WRLD ble sluppet denne uken. Hør låten her. «Ransom» er per i dag den mest spilte raplåten i Norge. Bassangeren Ildar Abdrazkov er nå ute med sitt debutalbum Verdi Album på Deutche Grammophon. Har har gjort innspilinger av sentrale verk fra Gisueppe Verdi. Verdi har stått sentralt i Abdrazakovs profesjonelle liv som international opersasanger som

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album16.8.2019 10:32:38 CESTPressemelding