Tyvstart sommeren med Ezzari - Casablanca

Etter en iskald start på 2018 med "Isbjørn", er Ezzari klar for å tyvstarte sommeren med den fransk/dansk inspirerte afrotrap låta "Casablanca", som handler om å bare stikke av fra alt stress og drama, for å ta livet helt med ro.

«Casablanca» er en sang om den følelsen man har da alt virker dritt; jobben, været, mennesker, og man rett og slett bare vil reise til et sted uten stress og drama, der du bare chiller og ikke bryr deg om noe. Det er en følelse jeg tror de aller fleste har ganske ofte. Det har hvertfall jeg!"

- Ezzari

HØR EZZARI  - "CASABLANCA" HER

- «Casablanca» er en sommerlåt som jeg håper mange vil danse og lager minner til, samtidig som jeg håper man kan lytte og kjenne seg igjen i teksten. Jeg aner ikke i hvilken sjanger låta skal plasseres, men det er veldig inspirert av fransk og dansk afrotrap. Det er jo et sound som er veldig inn om dagen og som jeg hører på flere timer hver dag.

Casablanca er egentlig ikke byen jeg er ifra i Marokko en gang, men det er en av de mest kjente marokkanske byene, som mange har et forhold til. Enten om de har vært der, eller har sett den kjente filmen «Casablanca»

- Ezzari

"Casablanca" er produsert av Neon Gorilla (Anders Nilsen og André Jensen), som også står bak en del av de tidligere låtene til Ezzari, som "Isbjørn" og "Ikke ring meg (jeg ringer deg)".

Om Ezzari

Med et solid debutår i 2017, så har den unge artisten fra Hauketo i Oslo satt navnet sitt på kartet.

Ezzari har gitt ut fem solide singler, spilt på en rekke festivaler, gjort en hel haug med gigs og vært med i NRKs Podkast satsning "Andregenerasjonen", som ble streamet til topps i februar. Nå er Ezzari klar med en ny sommer-singel, "Casablanca", en fransk/dansk inspirert afrotrap låt, som handler om å bare komme seg langt unna stress og drama, for å ta livet helt med ro. Hold øya oppe for Ezzari i sommer, da han skal spille litt rundt omkring i landet.

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p

Nyhetsbrev fra Universal Music12.4.2019 15:11:32 CESTPressemelding

God fredag. Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music, med dagens releaser. Seeb slipper single med Highasakite AVICII’S "SOS" (FEAT. ALOE BLACC)” OUT TODAY Melissa Etheridge ute med nytt album Ellie Goulding er i dag ute med den nye låten "Sixteen", en låt hun har skrevet selv med hjelp fra Raye og FRED. I "Sixteen" mimrer Goulding om sin ungdomstid som en opprørsk tenåring. Til sommeren kan hun oppleves live på Jugendfest i Ålesund og Parkenfestivalen i Bodø. Jessie Reyez har slått seg sammen med 6LACK på den nye låten "Imported". Låten blir å finne på hennes debutalbum som kommer i løpet av året. Jonas Benyoub er i dag ute med den nye singelen “NAHNAH”. Låten er spilt inn i anerkjente Cruise Control Studios i Amsterdam med den urbane nederlandske produsenten Chievva, og er første låt ut fra Jonas Benyoubs kommende EP med slippdato 7. juni. K-POP fenomenet BLACKPINK er ute med EP’n Kill This Love. Musikkvideoen til tittelsporet er sett over 157 millioner ganger siden den ble sluppe