TV-kamper Eliteserien runde 17 - 28

Se oversikt over de kommende TV-kampene i Eliteserien.

Norges Fotballforbund (NFF) har sammen med Norsk Toppfotball (NTF) og rettighetshaver berammet TV-kamper i Eliteserien.

- Oppsettet bygger på noen forutsetninger og spesielt resultatene i UEFA-turneringene kan medføre justeringer underveis. Vi er tilfreds med at vi har klart å beramme TV-kamper ut sesongen. Dette bør legge forholdene godt til rette for klubbenes og supporternes planlegging, sier konkurransedirektør Nils Fisketjønn.

- Vi er fornøyde med spilleplanen. Vi fortsetter selvsagt å sende fire kamper fra Eliteserien og to fra OBOS-ligaen åpent hver runde. Noen klubber blir vist oftere i disse kampene i høst enn i vår, mens andre sendes noe hyppigere på Eurosport Pluss-kanalene og Eurosport Player enn tidligere. Totalt sett er oppsettet i tråd med «fotball til folket»-tankegangen. Vårt mål er å bygge engasjementet rundt Eliteserien og OBOS-ligaen gjennom tilgjengelighet og rimelig pris, sier sportsdirektør i Discovery og Eurosport, Eirik Koren.

Klikk her for å se TV-oppsettet