TV 2 viser Martin Ødegaards debut i kveld

TV 2 har i dag inngått et samarbeid med Strive Sport om å vise Martin Ødegaards forhåpentlige debut for Real Sociedad i La Liga. Kampen sendes på TV 2 Sport 1 og TV 2 Sumo i kveld kl. 18.55, samtidig som den også vises på Strive Sport.

Martin Ødegaard debuterer med stor sannsynlighet for Real Sociedad i kveldens bortekamp mot Valencia. Kampen vises på TV 2 Sport 1 og TV 2 Sumo fra kl. 18.55. Foto: NTB/Scanpix.

Det er knyttet stor spenning rundt Martin Ødegaard sin La Liga-debut for sin nye klubb Real Sociedad.

- Vi vet at interessen for Martin Ødegaard er enorm i Norge, og vi er veldig glade for å kunne vise denne ene kampen til et stort fotball-publikum. Det betyr at vi får en fullpakket fotball-meny på TV 2-kanalene i kveld, med store topplag i aksjon både i England og i Spania, sier sportsredaktør Vegard Jansen Hagen i TV 2.

- Vi er veldig glade for dette samarbeidet og at vi får til en samsending av kampen mellom Martin Ødegaard sitt Real Sociadad og Valencia i kveld. I og med at kampen sendes både på Strive og på TV 2 Sport 1 gir vi mulighet for at flere får se Martin Ødegaard sin første ordinære kamp. Som vanlig er det i Strive sine kanaler hvor man får se samtlige 760 kamper fra sesongen i La Liga og Serie A som starter kommende helg, sier Kristian Hysén, CEO i IMG Nordic, som driver Strive Sport.

Slik blir dagens fotball-meny på TV 2:

13.00: Arsenal - Burnley (TV 2 Sport Premium og TV 2 Sumo)

15.50: Tippekampen mellom Southampton og Liverpool (TV 2 Sport Premium, TV 2 Sport 1 og TV 2 Sumo)

18.20: Manchester City – Tottenham (TV 2 Sport Premium og TV 2 Sumo)

18.55: Valencia - Real Sociedad (TV 2 Sport 1 og TV 2 Sumo)

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål om seertall fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene. Pressekontakt for Skavlan, Gullruten, Nyhets- og sportsprofiler, sportseventer og Allsang på Grensen.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Ny sesong med Bloggerne kommer våren 2020 med tre nye profiler18.9.2019 07:00:00 CESTPressemelding

I dag vises den siste episoden fra den ellevte sesongen av «Bloggerne», men snart er den populære serien tilbake med sin tolvte sesong på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo. De nye profilene vi blir kjent med i neste sesong er Joakim Kleven og Iselin Guttormsen, og det blir gjensyn med en tidligere «Bloggerne»-profil Anne Brith Davidsen. Vi får også følge Linnéa Myhre, Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen og Sofie Nilsen når en ny sesong er tilbake våren 2020.