TV 2 og NEP inngår rammeavtale om produksjon

TV 2 AS og NEP Norway AS har inngått en rammeavtale om leveranse av teknisk produksjon for de nærmeste årene. Som en del av avtalen vil NEP ta over eierskapet til TV 2-selskapet OB-Team, som i dag leverer teknisk personell og teknikk til TV 2s tv-produksjoner, samt til andre kunder.

Styreleder i OB-Team og direktør i TV 2, Øivind Johannessen, uttaler at TV 2 ser frem til å få tilgang til NEPs globale teknikkressurser og kompetanse.

- I et marked med økende behov for investeringer og innovasjon vil OB-Team ha et mer naturlig hjem i NEP-gruppen enn i TV 2, sier Johannessen.

NEP Norway AS er en del av NEP Wordwide Network og 100 % eid av NEP Group, med hovedkvarter i Pittsburgh, USA.

Kontaktinformasjon:

TV 2 AS: Kommunikasjonssjef Jan-Petter Dahl, tlf 928 60 363, mail jan-petter.dahl@tv2.no

NEP Norway AS: Adm. dir. Lise Heidal, tlf. 905 55 444, mail lheidal@nepgroup.com

Jan-Petter DahlKommunikasjonssjef i TV 2. Kontaktperson for spørsmål om seertall for TV 2-kanalene. Pressekontakt for VM i Håndball og Allsang på grensen.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Mørkets helter på Svalbard i ny dokumentarserie på TV 2 Zebra7.2.2018 10:00Pressemelding

"Kompani Spitsbergen" gir oss et unikt innblikk i det spesielle miljøet og samholdet på en av Norges tøffeste arbeidsplasser. I en ti episoders dokumentarserie får vi følge de siste gruvearbeiderne i Gruve 7 på Svalbard, den eneste norske kullgruven som fortsatt er i drift. I serien kommer vi tett på hverdagen til gruvearbeiderne, både på jobb og privat. Serien har premiere 27. februar på TV 2 Zebra.