TV 2 og Canal Digital enige om ny avtale

TV 2 og Canal Digital har inngått en ny distribusjonsavtale, og alle sendinger vil gå som normalt til Canal Digitals kunder.

- Vi er glade for at våre kunder får se TV 2s sendinger fra fotball-EM og andre store sportsbegivenheter i sommer. Vi er også enige om å fortsette samarbeidet med å utvikle gode og fremtidsrettede TV-tjenester til glede for TV-seerne, sier Ragnar Kårhus, administrerende direktør i Canal Digital.

- Dette er en avtale TV 2 kan være veldig godt fornøyd med og som sikrer at vi kan fortsette et godt samarbeid med Telenor i formidling av vårt innhold for fremtiden, sier Kjetil Nilsen, direktør for distribusjon og teknologi i TV 2.

Kontakt
Canal Digital: Kommunikasjonsdirektør, Kenneth Tjønndal Pettersen, tlf: 982 57 555
TV 2: Organisasjons – og kommunikasjonsdirektør, Sarah Willand, tlf: 936 06 305