TV 2 bekrefter ny sesong av Stian Blipp Show

18.5.2017 22:33 | TV 2

-Jeg er glad for å kunne bekrefte at Stian kommer tilbake med en ny runde av Stian Blipp show våren 2018 på TV 2.

Foto: Eivind Senneset/TV 2

Det sier programdirektør i TV 2, Jarle Nakken som ikke var i tvil da en ny kontrakt skulle signeres for våren 2018:

- Stian og redaksjonen fra Concorde Television AS har levert en helstøpt sesong denne våren. Det har vært mange fine, aktuelle og interessante gjester på besøk. Produksjonen har levert mange morsomme innslag og ikke minst god prat, fin stemning og underholdning i studio på hjemmebane i Bergen.

Programlederen selv er henrykt over nyheten.

- Det er helt fantastisk at TV 2 gir oss sjansen til å fortsette å utvikle programmet. Stian Blipp Show er et hjertebarn for alle oss som jobber med det, og at vi nå kan bekreftet en sesong til gjør at vi kan holde på alle de flinke folkene i prosjektet. Vi lover å ikke ligge på latsiden. De neste månedene skal vi bruke til å koke opp snadder som gjør sesong to til et salig fyrverkeri for alle som ser på, sier Stian Blipp.

Programdirektøren i TV 2 er imponert over hvor raskt Stian Blipp har klart å omfavne den krevende talkshow-sjangeren:

- Stian Blipp har klart å skape en trygg og god stemning i studio med aktuelle gjester hver uke. Stian har bevist denne våren at han er for et naturtalent å regne innenfor den krevende talkshowsjangeren, og når han i tillegg er av typen som alltid er godt forberedt og jobber hardt, har jeg stor tro på fremtiden og neste sesong av Stian Blipp show.

Unn Grethe BergeKommunikasjonsrådgiver Vårt lille land, Dokument 2, Mer en gull, Jakten på kjærligheten, Huskestue Gullruten, Senere med Tørnquist og Stian Blipp show.

924 03 867 / 55 90 82 31ugb@tv2.no

Foto: Eivind Senneset/TV 2
Programleder Stian Blipp med sitt faste husband DATAROCK. Foto: Eivind Senneset/TV 2
Programleder Stian Blipp med sitt faste husband DATAROCK. Foto: FredJohnny