Turbonegro - ROCKNROLL MACHINE

Turbonegro står som en bauta i norsk rock-historie med nesten 30 år på veien, og når den nye skiva slippes 2. februar 2018 er dette så og si på dagen 20 år etter klassikeren Apocalypse Dudes. Deres niende studioalbum har fått den sedvanlig beskjedne tittelen ”ROCKNROLL MACHINE”, og har allerede blitt anmeldt til 9/10 i det toneangivende svenske hardrockmagasinet Close-Up. Oslo-bandet gjør noen få utvalgte klubbkonserter i Europa og USA i forbindelse med plateslipp, inkludert 4 norske.

09 feb: Folken, Stavanger

John Carpenter Powder Ballad

Special Education

Album credits:

Produsert av Knut Schreiner og Hasse Rosbach.

Innspilt i Amper Tone og Propeller studios, Oslo, 2017 av Hasse Rosbach.

Mikset av Sylvia Massy (assistent Kim Lillestøl)

Artwork av Thomas Lynch III.

Turbonegro er:

Tony Sylvester, Duke Of Nothing (vokal), Euroboy (gitar), Rune Rebellion (gitar), Kronprins Haakon-Marius (keyboards), Happy-Tom (bass). Tommy Manboy (trommer)

Alle sanger skrevet av Schreiner/Seltzer/Sylvester bortsett fra Chrome Ozone Creation av HM Pettersen og Let the Punishment Fit the Behind av Nicholaus Arson & Howlin´ Pelle Almqvist.

P&C 2018 Scandinavian Leather Recordings, lisensiert til Universal Music

Tilgjengelig i alle formater (digitalt, CD, LP, kassett).

Photo: Stephen Butkus

Adrees - Breakup16.2.2018 10:22Pressemelding

17 år gamle Adrees er en spennende ny artist fra Trondheim. Han gjorde seg godt bemerket da ha deltok i fjorårets TV2 suksess, The Stream. Siden høsten 2016 har Adrees rukket å slippe flere låter, som har streamet over 2 millioner på Spotify. 2017 var et veldig hektisk år for Adrees med platekontrakt og managementavtale, samt en rekke turer over dammen til LA og til Stockholm, hvor han har spilt inn en haug med nye låter. En av de handler om forbudt kjærlighet. - «Når du er gal etter en person som allerede er i et forhold, og mener den personen bør gå videre til en bedre, til en mann som vil gjøre alt for henne» - Adrees I dag slipper yndlingen Adrees sin nye singel, «Breakup». «Breakup» har Adrees skrevet sammen med Filip Lindfors, som også har produsert låten. HØR ADREES - "BREAKUP" HER

Sonny Alven med nostalgiske vibber i musikkvideo16.2.2018 10:14Pressemelding