Tungevaag & Raaban slipper ny singel med Donkeyboy!

26.5.2016 14:11 | Sony Music Norway

Tungevaag & Raaban er etablert som en av Skandinavias ledende EDM-artister med over 280 millioner streams på Spotify alene. 27. mai slipper de singelen "Magical", og pop-sensasjonen Donkeyboy bidrar med tekst og vokal!

Foto: Ian Maddox

Den norsk/svenske duoen toppet de skandinaviske hitlistene med debutsingelen "Samsara" med over 130 millioner streams på Spotify og YouTube. De fulgte opp med de sterke hitsinglene "Parade", "Russian Roulette" og "Wolf" som alle har toppet listene i de nordiske landene og kan skilte med imponerende streamingtall. Deres neste singel, "Magical", er en perfekt sommerlåt med alle ingrediense som trengs for å toppe de internasjonale hitlistene gjennom sommeren.

Den nye singelen er en EDM-anthem som pusher Tungevaag & Raabans lydbilde enda et hakk takket være Donkeyboys involvering. Tekst og vokal er gjort av Donkeyboy-brødrene Kent og Cato Sundberg, og gir "Magical" et herlig popteft og en lett gjennkjennelig melodi.

"Magical" slippes 27. mai, musikkvideoen har premiere på VEVO/YouTube 3. juni.

Foto: Ian Maddox