Tungevaag & Raaban slipper ny singel med Donkeyboy!

Tungevaag & Raaban er etablert som en av Skandinavias ledende EDM-artister med over 280 millioner streams på Spotify alene. 27. mai slipper de singelen "Magical", og pop-sensasjonen Donkeyboy bidrar med tekst og vokal!

Foto: Ian Maddox

Den norsk/svenske duoen toppet de skandinaviske hitlistene med debutsingelen "Samsara" med over 130 millioner streams på Spotify og YouTube. De fulgte opp med de sterke hitsinglene "Parade", "Russian Roulette" og "Wolf" som alle har toppet listene i de nordiske landene og kan skilte med imponerende streamingtall. Deres neste singel, "Magical", er en perfekt sommerlåt med alle ingrediense som trengs for å toppe de internasjonale hitlistene gjennom sommeren.

Den nye singelen er en EDM-anthem som pusher Tungevaag & Raabans lydbilde enda et hakk takket være Donkeyboys involvering. Tekst og vokal er gjort av Donkeyboy-brødrene Kent og Cato Sundberg, og gir "Magical" et herlig popteft og en lett gjennkjennelig melodi.

"Magical" slippes 27. mai, musikkvideoen har premiere på VEVO/YouTube 3. juni.

Foto: Ian Maddox

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.