TUIs kundeservice kåret til «Best i Test»
- Vi er utrolig stolte av at vi har fått denne prisen, som viser at vi i vår digitale verden fortsatt har fokus på kunden, og kundens behov for personlig kontakt. Vi legger stor vekt på kundetilfredshet i alle våre kontaktpunkter, og kombinerer dette med fokus på effektivitet og tilgjengelighet, sier Hanne Mette Holtmann, Leder for TUIs Virtual Customer Center.
Juryens begrunnelse
Bakgrunnen for utmerkelsen blir av juryen beskrevet som følger; Kundene kom frem til imøtekommende kundebehandlere som var spesielt gode i å stille spørsmål, lytte, vise god produktkunnskap og gi gode løsninger.
Grundig undersøkelse
Hele 132 kundesentre fra 16 forskjellige bransjer har i år blitt undersøkt og målt på flere kriterier - uten å vite om det. 3300 samtaler har blitt gjennomført, og årets vinnere har blitt kåret. SeeYou bruker såkalte «Mystery Calls» i arbeidet med å finne de beste på kundeservice. Hvert kundesenter blir ringt opp av 25 forskjellige observatører som gjennomfører et rollespill hvor de gir karakterer på ulike kriterier. Alle er testet på det samme – blant annet mottak og velkomst, ventetid, kundebehandlerens løsning, avslutning og totalinntrykk.
Nøkkelord
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjonsansvarlig i TUI
Tel:+47 90 63 60 63nora.aspengren@tui.noBilder
Om TUI Norge
TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Salget av fleksible reiser til sol og bad går i taket16.4.2024 09:29:32 CEST | Pressemelding
Salget av pakkereiser med rutefly i sommerferien har økt med 55 % sist uke. – Nordmenn skiller seg ut i Norden, fordi vi virkelig ser ut til å elske fleksibiliteten denne reisetypen gir, sier kommunikasjonssjef i TUI, Anne Mørk-Løwengreen.
Løp maraton på et av sommerens mest populære reisemål12.4.2024 10:50:50 CEST | Pressemelding
Aktiv ferie er en av de sterkeste trendene i år, så hvorfor ikke kombinere en reise til populære Mallorca med å løpe maraton?
Ringer i bjellen for TUI-aksjene i Frankfurt8.4.2024 13:31:28 CEST | Pressemelding
I dag fikk adm.dir. i reiselivskonsernet TUI Sebastian Ebel æren av å ringe i bjellen og åpne Frankfurt-børsen. Dette for å markere avslutningen av dobbeltnoteringen av TUI-aksjen.
– Bestill sommerferien nå (de beste reisene forsvinner fort)5.4.2024 11:39:14 CEST | Pressemelding
– Vent ikke for lenge med å bestille sommerferien i "Syden". Det er den klare oppfordringen fra kommunikasjonssjef i TUI, Anne Mørk-Løwengreen.
TUI Care Foundation satser på kvinnelige gründere i Tunisia4.4.2024 13:32:32 CEST | Pressemelding
Målet er å overvinne sosiale utfordringer og ulikhet i Tunisia ved å skape entreprenørmuligheter for kvinnene i landet.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom