TUI skal inspirere til eksotiske drømmereiser i vinter
TUI's nyeste reklamekampanje fokuserer på eksotiske drømmedestinasjoner, reiseglede og uforglemmelige eventyr. Kampanjen spiller videre på slagordet – Uansett hvem du er eller hva du vil oppleve, så har TUI en reise for deg.

Kampanjen har fokus på ekte mennesker og ekte reiseglede, eksempelvis er parene i kampanjen kjærester i virkeligheten og de fortryllende havfruene er profesjonelle fridykkere.
- Vi vil vise de mange unike og skreddersydde mulighetene som finnes, og vi vil jo gjerne inspirere nordmenn til å finne sin egen eksotiske drømmeferie i vinter. Uansett hvor du vil og hvem du vil reise med, sier Usman Jasrae Head of Digital Sales & Marketing.
TUIs mest populære long haul-destinasjoner er Thailand og Mexico. Denne vinteren satser TUI stort på nordmenns feriedrømmer og tilbyr flere eksotiske reisemål enn noen gang. Nyheter - Aruba, Barbados, Bali, Seychellene, St. Martin, Punta Cana, Zanzibar, Malaysia og Goa. TUI har også økt kapasitet til flere destinasjoner denne vinteren.
Kampanjen ble filmet i april 2017 i Cancun i Mexico av Forsman & Bodenfors.
«For You»-kampanjen starter 14 august og vil vises på TV, online, på kino, utendørs og i printmedia denne høsten.
Reklamefilm: https://www.youtube.com/playlist?list=PLfIXYplemGpF8JjnQI3tUA1ruLCOxhbLl
Prosjektgruppe:
Anna Laestadius - Marketing Director
Lisa Rönnberg - Head of content and campaign
Caroline Staedler - Campaign Manager
Henrik Egerstedt - Image Editor
Martin Bystedt – Creative Director
Katrina Lindqvist - AD, toolbox
Jakob Reimerson- Copy, toolbox
Johan Persson, AD
Tina Rudén - Project Manager print
Johan Ydring & Pom Ahnborg – Media
Anna-Maria Mettin/Terje Pedersen/Usman Fareed Jasrae/Patrik Thörn - Head of Sales
Minna Ottebjer - Online Sales Coordinator
Emma Josefsson - SEO
Anna Sjöstrand - SEM
Lina Bronnvall/Mårten Skånman - SoMe
Anette Colmenius - CRM
Nikolai Johnsen - PR
Sara Ström – Content bluesites, /inspiration
Byråer:
Forsman & Bodenfors – Main agency
Carat – Media agency
Chamdin & Stöhr – Production Agency
Amir Chamdin - Director
Kalle Gustafsson – Stills photographer
Chimney Group – Post production
Bannerboy – Display production
Nøkkelord
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjonsansvarlig i TUI
+47 90 63 60 63nora.aspengren@tui.noBilder



Lenker
Om TUI Norge
TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 20 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic, Nazar og WonderCruises.
Følg saker fra TUI Norge
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste saker fra TUI Norge
Nå er det SuperSalg på eksotiske vinterreiser21.2.2019 10:00:00 | Pressemelding
På tampen av årets vintersesong skal de aller siste restplassene selges og det er supersalg på eksotiske reiser til blant annet Thailand, Vietnam og Mexico. Har du tid så kan du nå ta med deg hele familien til Thailand i to uker for 6.200 kroner per person.
TUI Care Foundation samarbeider med IFAW for å forhindre ulovlig elefantjakt i Kenya20.2.2019 08:00:00 | Pressemelding
• Med støtte fra TUI Care Foundation implementerer IFAW ny teknologi for å beskytte elefantpopulasjoner i Tsavo-området. •Sammen med Kenya Wildlife Service og lokalsamfunnet, vil IFAWs tenBoma-initiativet hjelpe lokale voktere med å samle inn, behandle og analysere data. • Initiativet tilbyr opplæring og mentorskap for 130 voktere fra Kenya Wildlife Service og lokalsamfunnet slik at de kan bruke den innsamlede dataen til handling som effektivt kan beskytte dyrelivet og lokalsamfunnet.
TUI gjør det enklere for nordmenn å ta mer bærekraftige ferievalg6.2.2019 08:00:00 | Pressemelding
Tall fra Hovedorganisasjonen Virke viser at stadig flere nordmenn er opptatt av bærekraftige reisealternativer. Reiseoperatøren TUI gjør det nå enklere for norske reisende å velge bærekraftsertifiserte hoteller på sin nettside.
Nyhet: TUI lanserer direkterute fra Værnes til Montenegro24.1.2019 07:00:00 | Pressemelding
TUI styrker sitt tilbud fra Trondheim ytterligere og tilbyr nå direkteruter til Montenegro i sommer. Den unge feriedestinasjonen er kjent for sitt vakre landskap, et voksende hotelltilbud og flotte strender.
Opplevelser og følelser spiller hovedrollen i TUIs nye kampanje11.1.2019 08:00:00 | Pressemelding
Helt siden navnendringen for 2 år siden har TUIs Nordiske markedsavdeling jobbet med å ivareta merkevarekjennskapen i Norge, noe de har lykkes med. TUIs merkevarekjennskap ligger i dag høyere enn kjennskapen til Star Tour før navneendringen. Nå tar selskapet neste steg i sin kommunikasjonsstrategi og det er gode opplevelser, ekte relasjoner og følelser som står i sentrum. Fra januar 2019 tas det nordiske konseptet ut i hele Europa – Uansett hvem du er og hvor du vil reise, så har TUI en reise for deg.
Slik blir reiseåret 201928.12.2018 07:00:00 | Pressemelding
Når reiseåret 2018 går mot slutten kan vi se tilbake på et hektisk reiseår med åpning av nye destinasjoner, nye hoteller over hele verden, tusenvis av nye opplevelser og en historisk hetebølge. Nøkkelord for det forestående reiseåret er at Tyrkia er tilbake for fullt, vi velger mer fleksible reiseløsninger og bærekraft er viktigere enn noen gang.
I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom