TUI skal fange de reisendes oppmerksomhet med ny sikkerhetsfilm

De aller fleste reisende har sett de mange ganger før, flyselskapets sikkerhetsvideo. De er sett så mange ganger at de færreste gidder å følge med. Dette skal TUI nå gjøre noe med, og lanserer ny film som tar gjestene gjennom rutinene man må merke seg når man er ombord.
TUI fly Nordic Sikkerhetsfilm

-  Mange soner helt ut når flyselskapene gjennomgår sikkerhetsrutiner ombord. Det er en grunn til at de illustreres hver gang du skal opp i luften, så nå forsøker vi å fange folks oppmerksomhet med en helt ny film, sier Nora Aspengren.

Ny trend

Flere av verdens største flyselskaper tar nye kreative grep for å vekke folks interesse, med referanser til Ringenes Herre, Fotballprofiler og katte-memes blir sikkerhetspåminnelsen litt mer underholdende.  TUIs nye film «Through the eyes of a child» er også litt utenom det vanlige og man får se flyopplevelsen gjennom et barns nysgjerrige øyne. Filmen vises på TUI fly Nordic sine flyvninger fra og med 1. november 2017.

Se hele filmen her https://youtu.be/cdnZqHkSsds

TUI fly Nordic Sikkerhetsfilm

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.