TUI lanserer tidenes største sommertilbud

Ett år før sesongen er i gang lanseres neste års feriesesong. TUI lanserer denne uken tidenes bredeste produkttilbud for sommeren 2019, og hele 1350 er tilgjengelig for norske reisende allerede nå.

- Vi satser stort på å kontinuerlig forbedre tilbudet vårt til norske kunder, og jeg er stolt av at vi nå presenterer det største produktslippet vi noen sinne har hatt, sier Usman Jasrae, Head of Digital Sales and Marketing i TUI Norge.

TUI Blue

Neste sommer lanserer TUI også hotellkonseptet TUI Blue med 4 hoteller i Europa; TUI Blue-hotellene er skapt for deg som vil utforme din egen drømmeferie, oppleve reisemålets kultur og prøve smaker fra det lokale kjøkkenet. Samtidig omgis du av bassenger, restauranter, moderne design og fine treningsmuligheter. Mer informasjon om TUI Blue finnes her. Nytt for sommeren 2019 er også TUI Family Life Kaya Side i Tyrkia og et utvidet tilbud til Hellas.

-       Hotellkonseptene våre er mest populære på samtlige av våre største destinasjoner, så det gleder oss at vi nå kan tilby enda flere neste sommer. Vi har stor tro på at interessen for Tyrkia vil vokse ytterligere og vi satser derfor på nye hoteller også der, sier Jasrae.

Luksus går først

Nordmenn vet hva de vil ha, og ofte er kun det beste godt nok. Når sommersesongen åpnes for salg er det de dyreste og mest eksklusive hotellene og romtypene som går unna først, allerede for neste sommer er bestilling av Swim out-rom og «beste beliggenhet» i gang.

TUI foreslår reorganisering av sine Nordiske kortdistanseflyvninger10.9.2018 13:30Pressemelding

Luftfartsindustrien har vært i stor endring de siste årene og Nordiske reisende krever flere valgmuligheter og mer fleksibilitet enn noen gang. TUI vil møte disse endringene til det beste for sine kunder og foreslår derfor å endre tre av sine flyvninger fra TUI fly til eksterne samarbeidspartnere, Norwegian og Jettime. Basene som eventuelt påvirkes av de foreslåtte endringene er Malmö, Helsinki og Oslo. TUI er i dialog med fagforeningene i Norden.