TUI lanserer tidenes største sommertilbud

Ett år før sesongen er i gang lanseres neste års feriesesong. TUI lanserer denne uken tidenes bredeste produkttilbud for sommeren 2019, og hele 1350 er tilgjengelig for norske reisende allerede nå.

- Vi satser stort på å kontinuerlig forbedre tilbudet vårt til norske kunder, og jeg er stolt av at vi nå presenterer det største produktslippet vi noen sinne har hatt, sier Usman Jasrae, Head of Digital Sales and Marketing i TUI Norge.

TUI Blue

Neste sommer lanserer TUI også hotellkonseptet TUI Blue med 4 hoteller i Europa; TUI Blue-hotellene er skapt for deg som vil utforme din egen drømmeferie, oppleve reisemålets kultur og prøve smaker fra det lokale kjøkkenet. Samtidig omgis du av bassenger, restauranter, moderne design og fine treningsmuligheter. Mer informasjon om TUI Blue finnes her. Nytt for sommeren 2019 er også TUI Family Life Kaya Side i Tyrkia og et utvidet tilbud til Hellas.

-       Hotellkonseptene våre er mest populære på samtlige av våre største destinasjoner, så det gleder oss at vi nå kan tilby enda flere neste sommer. Vi har stor tro på at interessen for Tyrkia vil vokse ytterligere og vi satser derfor på nye hoteller også der, sier Jasrae.

Luksus går først

Nordmenn vet hva de vil ha, og ofte er kun det beste godt nok. Når sommersesongen åpnes for salg er det de dyreste og mest eksklusive hotellene og romtypene som går unna først, allerede for neste sommer er bestilling av Swim out-rom og «beste beliggenhet» i gang.

TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 20 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic og Nazar.

TUI Gruppen satser videre på sin egen hotellportefølje og åpner 20 nye hoteller i 11 land16.5.2019 09:00:00 CESTPressemelding

TUI gruppen styrker sin posisjon som verdens ledende hotelleier i segmentet ferie- og fritidshoteller. I løpet av de neste ukene vil konsernet åpne mer enn 20 nye hoteller i 11 land, i Europa, Afrika og Asia. Det forventes særlig sterk vekst for konsepthotellene under merkevarene TUI Sensimar, TUI Family Life og TUI Sensatori. Selskapets joint venture-partnere Riu og Atlantica vil også utvide sine hotellporteføljer denne sommeren.

Nå klimakompenserer TUI ferien for sine gjester11.4.2019 10:00:00 CESTPressemelding

Fra og med 1. mai 2019 klimakompenserer TUI ferien for alle sine nordiske gjester som bor på selskapets egeneide hoteller eller flyr med selskapets egne fly. Dette innebærer at utslipp fra reisen og hotelloppholdet kompenseres gjennom at samme mengde utslipp reduseres et annet sted. Totalt omfattes mer enn 200 hoteller av ordningen, samt alle TUIs avganger med TUI Fly Nordic og TUI Airways. TUI er et av få selskaper som tilbyr klimakompensasjon for både fly og hotellovernattinger.