TUI lanserer tidenes største sommertilbud

Ett år før sesongen er i gang lanseres neste års feriesesong. TUI lanserer denne uken tidenes bredeste produkttilbud for sommeren 2019, og hele 1350 er tilgjengelig for norske reisende allerede nå.

- Vi satser stort på å kontinuerlig forbedre tilbudet vårt til norske kunder, og jeg er stolt av at vi nå presenterer det største produktslippet vi noen sinne har hatt, sier Usman Jasrae, Head of Digital Sales and Marketing i TUI Norge.

TUI Blue

Neste sommer lanserer TUI også hotellkonseptet TUI Blue med 4 hoteller i Europa; TUI Blue-hotellene er skapt for deg som vil utforme din egen drømmeferie, oppleve reisemålets kultur og prøve smaker fra det lokale kjøkkenet. Samtidig omgis du av bassenger, restauranter, moderne design og fine treningsmuligheter. Mer informasjon om TUI Blue finnes her. Nytt for sommeren 2019 er også TUI Family Life Kaya Side i Tyrkia og et utvidet tilbud til Hellas.

-       Hotellkonseptene våre er mest populære på samtlige av våre største destinasjoner, så det gleder oss at vi nå kan tilby enda flere neste sommer. Vi har stor tro på at interessen for Tyrkia vil vokse ytterligere og vi satser derfor på nye hoteller også der, sier Jasrae.

Luksus går først

Nordmenn vet hva de vil ha, og ofte er kun det beste godt nok. Når sommersesongen åpnes for salg er det de dyreste og mest eksklusive hotellene og romtypene som går unna først, allerede for neste sommer er bestilling av Swim out-rom og «beste beliggenhet» i gang.

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge