TUI lanserer ny utfluktsportal - 1200 utflukter i 30 land

TUI lanserer i dag en helt ny utfluktsportal –En portal der TUIs gjester og andre enkelt kan planlegge ferien og bestille utflukter og opplevelser før de reiser.
TUI Xplore Mexico

- Det er ikke alltid like lett å finne utfluktsmuligheter når man bestiller selv. Et hav av tilbydere og useriøse aktører gjør det vanskelig for folk å finne de beste mulighetene. Det gleder oss at vi nå kan tilby våre utflukter til egne gjester og alle andre, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

1200 utflukter i 30 land

Med 1200 utflukter og opplevelser tilgjengelig over hele verden har vi forenklet prosessen ved å dele opplevelsene inn i 6 ulike kategorier.

Go Active – For de som vil ha spennende utfordringer og være aktive i ferien. Her finnes aktiviteter som for eksempel dykking, sykkelturer eller safari.

Go Discover – Disse utfluktene fokuserer på natur, kultur og lokale serverdigheter. Eksempelvis pyramider i Mexico, unike naturopplevelser i Thailand og Greske templer i Hellas.

Go Relax – Skreddersydd for de som vil ha eksempelvis luksuriøs avkobling på et spa, herlige båtturer eller safari.

Go Shopping – Finn lokale skatter på markeder, småboutiques eller større kjøpesentre.

Go Out – Dette er kveldsutflukter med mat, drikke og underholdning i fokus.

TUI Collection- Utflukter markert TUI Collection er utviklet for at gjestene skal få en ekte smak av destinasjonen de besøker. Her får man innblikk i lokale tradisjoner, kulturminner og serverdigheter.

Dette vil nordmenn oppleve på ferie

Idylliske øyturer, snorkling, grottebesøk og vinturer er mest populært blant nordmenn i sommerferien. Autentiske lokale opplevelser er også viktig for oss.

Mer om TUIs nye utfluktsportal finnes her: http://www.tui.no/utflukter/

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006712

TUI Xplore Mexico

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge