TUI flyr direkte til Agadir i vinter

Marokko fortryller de fleste, og denne vinteren tilbyr TUI reiser direkte fra Oslo til den Marokkanske badebyen Agadir. Agadir er kjent for sine flotte hoteller, 6 km lang sandstrand og populære shoppingområder.

Agadir Beach TUI

-  Agadir tilbyr den perfekte blandingen av shopping og strandliv. Mye av det du finner i Marrakech finner du også her, et steinkast fra stranden. Nå kan altså våre gjester nyte solen her i vinter, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

Om Agadir

Hvis du ønsker en badeferie blandet med orientalsk kultur er Agadir i Marokko ett av våre beste tips. Byen er en sjarmerende blanding av palmekantede avenyer, gyllend sand, moderne butikker, franskinspirert mat, krydderduftende markeder og minareter.

TUIs beste hotellkonsepter i Agadir

TUI tilbyr noen av sine aller beste hotellkonsepter i Agadir – Robinson for de treningsglade og RIU for de som ønsker All Inclusive og service av ypperste sort. Se hele TUIs hotelltilbud her: https://www.tui.no/feriereiser/marokko/agadir/g-000000695/

• Avgang fra Oslo Lufthavn
  • Beregnet flytid: 4t 55min
  • Periode: 04. november 2017 til 24. mars 2018
  • Priser fra 7995 per person

I Agadir kan du:

• Gå på shopping i Souk el Had, den store basaren med smågater fulle av puter, vesker, tøfler og sølvsmykker.
  • Reise på utflukter til Marrakech, Taroudant eller Essaouria
  • Velge blant 8 luksushoteller med golfbane, opp til 4 uklike bassenger, 24 timers all inclusive

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006796

Agadir Beach TUI
Robinson Club Agadir TUI
RIU Palace Tikida Agadir TUI
Robinson Club Agadir Golf TUI
Agadir TUI

TUI het inntil 1. november 2016 Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark og Finnmatkat i Finland. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende reisekonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2015/16 noterte TUI Group en omsetning på €20mrd og et resultat på €1093m. Gruppen har ca. 67.000 ansatte i 130 land og tilbyr sine ca. 20 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 160 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med 14 egeneide cruiseskip, som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff»- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste reisekonsern i verden er TUI medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).