TUI flyr direkte til Agadir i vinter

Marokko fortryller de fleste, og denne vinteren tilbyr TUI reiser direkte fra Oslo til den Marokkanske badebyen Agadir. Agadir er kjent for sine flotte hoteller, 6 km lang sandstrand og populære shoppingområder.

Agadir Beach TUI

-  Agadir tilbyr den perfekte blandingen av shopping og strandliv. Mye av det du finner i Marrakech finner du også her, et steinkast fra stranden. Nå kan altså våre gjester nyte solen her i vinter, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

Om Agadir

Hvis du ønsker en badeferie blandet med orientalsk kultur er Agadir i Marokko ett av våre beste tips. Byen er en sjarmerende blanding av palmekantede avenyer, gyllend sand, moderne butikker, franskinspirert mat, krydderduftende markeder og minareter.

TUIs beste hotellkonsepter i Agadir

TUI tilbyr noen av sine aller beste hotellkonsepter i Agadir – Robinson for de treningsglade og RIU for de som ønsker All Inclusive og service av ypperste sort. Se hele TUIs hotelltilbud her: https://www.tui.no/feriereiser/marokko/agadir/g-000000695/

• Avgang fra Oslo Lufthavn
  • Beregnet flytid: 4t 55min
  • Periode: 04. november 2017 til 24. mars 2018
  • Priser fra 7995 per person

I Agadir kan du:

• Gå på shopping i Souk el Had, den store basaren med smågater fulle av puter, vesker, tøfler og sølvsmykker.
  • Reise på utflukter til Marrakech, Taroudant eller Essaouria
  • Velge blant 8 luksushoteller med golfbane, opp til 4 uklike bassenger, 24 timers all inclusive

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006796

Agadir Beach TUI
Robinson Club Agadir TUI
RIU Palace Tikida Agadir TUI
Robinson Club Agadir Golf TUI
Agadir TUI

TUI foreslår reorganisering av sine Nordiske kortdistanseflyvninger10.9.2018 13:30Pressemelding

Luftfartsindustrien har vært i stor endring de siste årene og Nordiske reisende krever flere valgmuligheter og mer fleksibilitet enn noen gang. TUI vil møte disse endringene til det beste for sine kunder og foreslår derfor å endre tre av sine flyvninger fra TUI fly til eksterne samarbeidspartnere, Norwegian og Jettime. Basene som eventuelt påvirkes av de foreslåtte endringene er Malmö, Helsinki og Oslo. TUI er i dialog med fagforeningene i Norden.