Tror på fortsatt kraftig vekst

Fjoråret ble et godt år for alarmbransjen. Totalmarkedet vokste med over 7 prosent. Viggo Skeisvoll er Chief Operation Officer i Sector Alarm Group og har lang erfaring fra alarmbransjen. Han tror at veksten vil fortsette. -Det er fortsatt over 80 prosent av alle boliger i Norge som ikke har boligalarm, legger du til alle nye boliger som blir bygget og ikke minst hyttemarkedet tror vi på en fortsatt kraftig vekst i årene som kommer.

Skeisvoll er intervjuet i NHOs publikasjon "Treder og statistikk". Der kan du lese om mer om hvordan han tror alarmmarkedet vil utvikle seg i årene som kommer.

Les hele intervjuet her: https://goo.gl/URQtYX

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2017 en omsetning på litt over 2 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 525.000 kunder og over 2 000 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania og Frankrike. Både medarbeidere og kunder er i fokus hos oss, noe våre klimaundersøkelser og de mange prisene vi har mottatt for beste kundeservice bekrefter.

Tør du å droppe boligalarmen?21.2.2019 08:00:44Pressemelding

All vår erfaring viser at innbruddsfrekvensen i boliger med boligalarm er lavere enn i boliger uten ekstra sikring. Basert på en enkel tanke om risikominimering vil de kriminelle til enhver tid operere der de har minst risiko for å bli oppdaget. Politiets kommentarer til deres ferske straffesakstall for 2018 støtter dette – de skriver at den positive utvikling hva gjelder antall innbrudd delvis kan forklares med det høye salget av boligalarm. (*1)

Sector Alarm inngår byråavtale med Starcom i Norge28.11.2018 10:04:36Pressemelding

Etter en omfattende mediebyråpitch velger Sector Alarm Starcom som partner i Norge. Samarbeidet omfatter hele tjenestespekteret innenfor mediebyråtjenesten. Siden etableringen i 1995 har Sector Alarm blitt det nest største alarmselskapet i Europa, med mer enn 500 000 kunder og over 1 700 ansatte. Samarbeidet inkluderer markedene i Norge, Sverige, Finland, Irland, Frankrike og Spania. Gjennom Publicis-byråene Starcom og Zenith.