MannsForum

Tre års ørkenvandring - for barna

I morgen, tirsdag 7 mars kl 17:30, står Mannsforum som alltid foran Stortinget, og kjemper. For at barn skal få en selvstendig rett til å se både mor og far, også når mor og far ikke lenger ønsker å bo på samme adresse. Tusenvis av barn mister i dag den ene forelderen, fordi bostedsforeldre belønnes rikelig, også økonomisk, for å støte den andre forelderen ut av barnets liv.

Barns lidelser virker å skulle holdes hemmelig i pressen. Mannsforum har stått foran Stortinget hver første tirsdag i måneden, til samme tid, i all slags vær, i tre - 3 - år!  Vi har stått der siden mars 2014! Våre appeller har i disse tre årene blitt møtt med en mur av taushet. Vi forstår nå hvorfor: Fordi det finnes ingen argumenter mot oss.

Bli med i morgen på vårt treårsjubileum i kampen for at barn skal slippe å gråte seg i søvn i - stillhet, for at den barnet bor hos ikke skal bli lei seg, i savnet av den som barnet ikke får se!

Hvem vet? Kanskje kommer pressen også?

Kjetil Thue, leder@mannsforum.org

Guttorm Grundt, post@mannsforum.org, tlf 920 59 776

Om MannsForum

MannsForum
Strandveien 7
3442 Hyggen

MannsForum er Norges største medlemsbaserte organisasjon for menn og fedre, og er i sterk vekst.
Organisasjonen er landsdekkende, og vi har medlemmer i alle aldre. Flertallet er menn og fedre, men vi har også kvinnelige medlemmer, pt 27 % kvinner. MannsForum har som overordnet mål å arbeide for likestilling
for både kvinner og menn.

Følg saker fra MannsForum

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra MannsForum på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.