Travel Retail Norway blir Miljøfyrtårn

Taxfree-butikkene på Norges fem største flyplasser er blitt Miljøfyrtårnsertifiserte. Kundene vil oppleve et større lokalt og naturlig produktutvalg i tiden som kommer.

- Det er viktig for oss å drive ansvarlig taxfree, og da er det også naturlig for oss å legge ned innsatsen som kreves for å bli sertifisert som Miljøfyrtårn, sier Tore Hov, administrerende direktør i Travel Retail Norway.

Miljøfyrtårn er Norgest mest brukte sertifikat for virksomheter som vil dokumentere sin miljøinnsats og vise samfunnsansvar. Miljøfyrtårn er den første nasjonale miljøsertifiseringen som er anerkjent av EU, noe som viser at ordningen holder en høy miljøstandard.

Travel Retail Norway, som blant annet driver taxfree-butikkene på flyplassene i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Kristiansand har nå sertifisert alle butikker og kontorer. Selskapet har 1400 medarbeidere i 17 butikker på fem flyplasser.

Tore Hov
Tax Free Norway Oslo Lufthavn

NO-2061 Gardermoen

Travel Retail Norway (TRN) er et norsk selskap som har drevet taxfreebutikker og Travel Value-butikker ved Avinor sine største flyplasser siden 2005. I dag er vi tilstede i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Kristiansand. Vår viktigste oppgave er å drive ansvarlig salg og god service til reisende på Avinor sine flyplasser og å skape inntekter for Avinor og det norske samfunnet.

Følg pressemeldinger fra Travel Retail Norway (TRN)

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Travel Retail Norway (TRN) på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Travel Retail Norway (TRN)