Tor Rune Halset overtar som ny hotelldirektør på Thon Hotel Vårsøg

I forbindelse med at Tor Rune Halset overtar som direktør for Thon Hotel Vårsøg er det også inngått en avtale om driftssamarbeid mellom Hammerstuene og Thon Hotel Vårsøg.

Konstituert direktør Monica Selvik er svært glad for å kunne gi stafettpinnen videre til Tor Rune, som har lang erfaring fra hotell og restaurantdrift. Nå ser den nye direktøren frem til å bygge videre på Selviks gode arbeid. Tor Rune har stor tro på at driftssamarbeidet mellom Hammerstuene og Thon Hotel Vårsøg vil bli til glede for kunder og ansatte på Øra og Skei.

Tor Rune Halset har lang fartstid innen hotell, salg og service. I tillegg til erfaringen fra hotellbransjen har han jobbet med salg innenfor kosmetikk og parfyme-bransjen i 15 år. På midten av 80-tallet startet han karrieren på Thon Hotel Vårsøg som den gang het Surnadal Hotel. Videre jobbet han to perioder på Leangkollen Hotell i Asker, hvor ansvarsområdet hovedsakelig var drift. Tor Rune har som eier videreutviklet driften av Hammerstuene, som nå skal drives sammen med Thon Hotel Vårsøg.

- Denne oppgaven her er noe som ”trigger” hotellmannen i meg. Jeg gleder meg stort til å ta fatt på denne utfordringen. Samtidig føler jeg meg både ydmyk og spent med tanke på det ansvaret jeg har fått. Det blir givende å bli lagleder for ett spennende team som skal få hjulene til å spinne framover for hotellet og ikke minst bygda, sier Tor Rune Halset.

- Styreleder Leif Storvik i driftsselskapet ønsker Tor Rune velkommen til hotellet.

- Konserndirektør hotell og restaurant i Olav Thon Gruppen, Morten Thorvaldsen ønsker Tor Rune velkommen inn i Thon Hotels familien.

Fakta om Thon Hotel Vårsøg:

Thon Hotel Vårsøg ligger på Skei, sentrum av Surnadal, og er et flott utgangspunkt for å oppleve Nordmøre. Hotellet byr også på konferanser i majestetiske omgivelser, eller et avslappende opphold med kultur- og matopplevelser

-        Thon Hotel Vårsøg er et Conference-hotell

-        70 gjesterom

-        Konferansefasiliteter med kapasitet for inntil 300 personer

-        Gratis trening på Surnadal Trenings- og Velværesenter

-        Gratis parkeringsplass utenfor hotellet

Fakta om Hammerstuene:

Hammerstuene ligger i en gammel kjøpmannsgård på Surnadalsøra.

- Hammerstuene driver restaurant med det mål om å skape gode opplevelser for diverse selskaper

- I tillegg har Hammerstuene 8 gjesterom

Spørsmål kan stilles til:

Hotelldirektør Tor Rune Halset – tlf: 974 37 733 (Thon Hotel Vårsøg – Hammerstuene)

Konserndirektør Morten Thorvaldsen – tlf: 2308 0000 (Thon Hotels)