Toppnavn til KPMGs Topplederkonferanse: Lede i en ny tid

Årets topplederkonferanse onsdag 28. november setter søkelys på hva som er god og fremtidsrettet ledelse. I mylderet av buzzord som disrupsjon, transformasjon, robotisering og kunstig intelligens må lederen stå frem som fyrtårnet som viser vei. Hvordan skal lederen sikre nødvendig innovasjon, vilje og kraft til omstilling og endring?

KPMG vil gi toppledere nødvendig innsikt og har invitert tre toppnavn til årets topplederkonferanse. Onsdag 28. november vil Berkeley-professor Morten T. Hansen, Kongsbergs digitale toppsjef, Hege Skryseth og presidenten i NHO, Arvid Moss gi innsikt og inspirasjon til hvordan man kan lede i en ny tid.

• Onsdag 28. november, kl. 11.45 – 15.00 (registrering og lunsj fra kl. 11.00)
  • Radisson Blu Scandinavia, Holdbergsgate 30, Oslo

Pressen er velkommen til å delta.

For mer informasjon om arrangementet, registrering og forespørsel om intervjuavtaler, kontakt kommunikasjonssjef Mona Øverby, tlf. 40 85 78 87, mona.overby@kpmg.no eller undertegnede, kommunikasjonsdirektør Guro Steine, tlf. 40 63 99 88, guro.steine@kpmg.no.

Om foredragsholderne:

Morten T. Hansen, professor, University of California - Berkeley, vil svare på hva som kjennetegner en god leder; hvilke egenskaper som kreves og hvilke prioriteringer som må gjøres for å lykkes. Morten har nylig gitt ut boken Suveren på jobb – hvordan gjøre mindre, jobbe bedre og få gjort mer?.

Hege Skryseth, administrerende direktør i Kongsberg Digital. Som leder av et av Norges mest spennende digitale miljøer, vil Hege fortelle om hvordan hun ser på ledelse og ledelsesutfordringer knyttet til utvikling av en innovasjonspreget kultur hvor transformasjon faktisk skjer.

Arvid Moss, president i NHO og konserndirektør i Hydro, tar for seg hvordan man skal fremme og lede økt samarbeid og samhandling innen norsk næringsliv og hva slags økosystem med både norske og utenlandske partnere/allianser norske virksomheter bør etablere for å lykkes.

Om Topplederkonferansen:

Topplederkonferansen er KPMGs største årlige kundearrangement som holdes i Oslo i november. Konferansen er rettet mot ledelsen og styrer i offentlig og privat sektor. Konferansen tar opp tidsaktuelle temaer som belyses av anerkjente internasjonale og norske foredragsholder.

Årets konferansen er den niende i rekken og i løpet av de årene konferansen har vært arrangert har navn som Fareed Zakaria (CNN, Times) Zanny Minton Beddoes (økonomiredaktør The Economist), Göran Persson, Børge Brende, Kjell A. Nordström, Anders Fogh Rasmussen, Anders Borg,Jonas Gahr Støre, Monica Mæland, Rana Foroohar (Times Magazine), Siv Jensen, sentralbanksjef Øystein Olsen og Morten T. Hansen (professor University of California, Berkeley og INSEAD) vært keynote speakers.