jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

Tomas Erdis – ambassadør og makeupartist for jane iredale

14.8.2015 10:58 | jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

Tomas har erfaring som freelance makeupartist og hårstylist, og har en tung portefølje med redaksjonelle og kommersielle oppdrag fra mote- og skjønnhetsbransjen i Norge og internasjonalt. Han har blant annet jobbet med ELLE, Costume, HENNE og STYLEmag. Tomas har også undervisningsbakgrunn fra Tone Lise Akademiet, FACE Stockholm og Make Up Artist Skolen.

Vi har gleden av å introdusere Tomas Erdis som ny makeupartist og ambassadør for jane iredale Norge!

Tomas har et skarpt øye for naturlig skjønnhet samtidig som han ikke er redd for å eksperimentere og utfordre, noe hans fantastiske portefølje viser. Tomas vil jobbe kreativt med merkevaren vår, inkludert inspirerende event hos våre forhandlere, innhold til sosiale medier og som kursansvarlig på jane iredale.

Følg @tomaserdis på Instagram for oppdateringer og bilder/video fra bak kulissene. Følg også jane iredale på sosiale medier, du finner oss på Instagram / @janeiredaleno og Facebook / jane iredale Norway.

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup. Merket ble introdusert i 1994 og jane iredale var den første komplette serien på markedet som ikke bare tok hensyn til farger og konsistens, men også til hva som er bra for huden. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

Den dag i dag er jane iredale en av de reneste mineralmakeupseriene på markedet, og produktene er kjent blant makeupartister så vel som hudterapeuter for sin gode produktkvalitet og hudpleiende egenskaper.

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.

Bilder

Om jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®
Karenslyst allé 49

22 57 88 00http://www.janeiredale.no

jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.

Følg saker fra jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP®

Finn din fargematch med PurePressed® Base7.12.2015 07:30Pressemelding

PurePressed® Base Mineral Foundation er et oljefritt, fast pudder med finknuste mineraler som gir en matt og jevn hudoverflate. Mikroniserte mineralet gir en lett, silkemyk følelse og glød mens ekstrakter fra alger og granateple pleier, roer og beskytter. Pudderet har bredspektret UV-beskyttelse (SPF15 / SPF20) og er vannresistent i opptil 40 minutter. PurePressed® Base finnes i 24 ulike farger og med kalde, varme og nøytrale undertoner.