To priser til Assa Abloy

ASSA ABLOY har hentet hjem to utmerkelser. Aperio® gikk til topps i Intersec og ble kåret til årets produkt innenfor adgangskontroll. Samtidig har ASSA ABLOYs dørlukkere vunnet i Iconic Awards!

Hos Intersec la juryen vekt på at Aperios® alle fordeler med trådløs adgangskontroll kombineres i denne elegant formgitte dørvrideren: Fleksibilitet gjennom enkel integrering i eksisterende systemer – ingen boring eller kabling. Aperio® drives av et standard batteri,som får plass inne i den slanke og diskrete vrideren. Ved ettermontering vil mekaniske sylindere fortsatt gjøre jobben. En svært kostnadseffektiv løsning, som gjør det mulig å benytte vrideren i stor skala på alle aktuelle dører.

Samtidig ASSA ABLOYs dørlukkere gikk helt til topp i Iconic Awards. Dørlukkerne signert ASSA ABLOY ble designet med tanke på å tilfredsstille arkitektenes strenge krav til estetikk og sømløs integrering i ethvert dørmiljø, samtidig som vår innovative CAM-Motion®-teknologi skulle sørge for sikker, stillegående og trygg lukkefunksjon, skriver Trioving i en melding til glassportal.no

TrioVing er Norges største leverandør av låssystemer, beslag, elektromekanisk avlåsning, adgangssystemer, dørautomatikk m.m for sikring og styring av dører, porter og vinduer.

TrioVing er en del av ASSA ABLOY Gruppen, verdens ledende konsern innen produksjon av låser og tilhørende produkter, med formål å dekke sluttbrukers behov for sikkerhet, trygghet og komfort.