Tipper Sana som neste hovedperson i Skam

Norge er fortsatt rammet av Skamfeber og mange lurer på hvem som blir den nye hovedpersonen i sesong 4. Oddsselskapet Betsson tipper på Sana Bakkoush når TV-serien er tilbake i vår.

Den norske TV-serien om ungdommene på Hartvig Nissen-skolen i Oslo har tatt verden med storm. Skam har fans langt utenfor Norges grenser og har til og med blitt hyllet i Kina. Nå lurer alle på hvem som får hovedrollen etter Eva, Noora og Isak.

Spilleselskapet Betsson tror at NRK snart vil fortelle at det blir en av trioen Sana, Vilde eller Chris som får hovedrollen. Sana har lavest odds til 2,5, mens både Vilde og Chris Berg gir tre ganger pengene. Ifølge oddslistene har Magnus Fossbakken og Kasper høyest odds og dårligste sjanse. Begge spilles til 14,5 ganger innsatsen.

– Skambølgen suser videre i Norge og både ungdommer og voksne diskuterer hvem som bør være i hovedfokus i sesong 4. Sana er en favoritt hos mange, men vi vet fortsatt ikke så mye om henne. Derfor tror vi det er hennes tur til å stå i sentrum i neste runde av Skam, sier PR-manager Mikael Mellqvist fra spillleselskapet Betsson.

Samtlige odds får du hos Betsson.

Hvem blir ny hovedperson i Skam? Odds fra Betsson:

Sana 2,50

Vilde 3,00

Chris Berg 3,00

Emma 4,00

Jonas 4,00

“Penetrator-Chris” 8,00

Eskil 8,00

Ingrid 8,00

Iben 8,00

Even 10,00

Mari 10,00