Tilbudskonferanse om unik Nye Veier-kontrakt

Nye Veier inviterer til tilbudskonferanse om den første totale samhandlingskontrakten i norsk anlegssbransje (E6 Kvål–Melhus sentrum). Velkommen til Radisson Blu på Værnes 27. juni kl. 11.30!

PROGRAM:

11.30: Enkel servering og mingling

12.00: Tilbudskonferansen starter

• Nye Veiers E6-utbygging i Trøndelag. Orientering og status, med særlig vekt på strekningen Kvithammar–Åsen som lyses ut i høst.

• E6 Kvål–Melhus
    Teknisk arbeid, framdrift, utfordringer, muligheter, trafikkavikling, prosjektmål, fravikssøknader, deponi, pukk osv.

• Hva er IPL (Integrert prosjektleveranse)?
    – Introduksjon og historikk
    – Samhandlingsprinsipper og kultur
    – Gjennomgang av konkurransegrunnlaget. Fokus på IPL-kontrakten og
       vederlagsmodellen