Tilbakekalling av 17. mai-trompet og saksofon

11.5.2016 15:45 | Coop Norge

Vi har fastslått at munnstykket på trompet og saksofon, importert av AB Pictura – Sverige og som har blitt solgt i 17. mai display i Extra og Obs-butikker samt noen få enkelt stående butikker i tidsrommet mellom 15.04.2016 – 11.05.206, kan ha feil. Aktuelle tester har vist at munnstykket på trompeten og saksofonen kan falle av og kan i verste fall forårsake kvelning.

Eksempel på et løst munnstykke på trompet  som kan falle av.
Eksempel på et løst munnstykke på trompet som kan falle av.

Sikkerhet har høyeste prioritet hos AB Pictura og Coop. Vi tilbakekaller derfor umiddelbart de berørte trompeter med ean kode 7316192003716 og saksofon med eankode 7316192003877

Oppfordring til kundene: Dersom du har kjøpt det gjeldende produktet innenfor det ovennevnte tidsrommet kan produktet leveres i retur til butikken, og kunden vil få pengene tilbake.

For mer informasjon, ta kontakt med:

AB Pictura – Importør – Kvalitetsansvarlig - Magnus Arpi tlf.0046 54148290
Pictura Normann AS - Distributør i Norge – Adm.dir. Dag Fjellheim tlf.99581787

Eksempel på et løst munnstykke på trompet  som kan falle av.
Eksempel på et løst munnstykke på trompet som kan falle av.
Eksempel på et løst munnstykke på saksofon som kan falle av.