Lantmännen Cerealia

Tilbakekaller GoGreen bønner og kikerter

GoGreen tilbakekaller økologiske hvite bønner og økologiske kikerter ettersom vi har oppdaget kvalitetsavvik for enkelte pakker.

Kunder som leverer tilbake varen i dagligvarebutikker som fører den, får varen erstattet.

Lantmännen Cerealia beklager ulempen dette medfører for kundene.

Produktene som tilbakekalles er:

• GoGreen Store Hvite bønner med Best før-dato: 16.06.2016
  • GoGreen Kikerter med Best før-dato 17.06.2016

Ved spørsmål, vennligst kontakt:

Sally Gunnarsson, kommunikasjonssjef
Lantmännen Cerealia
+46706204362

Om Lantmännen Cerealia

Lantmännen er et landbrukskooperativ og Nord-Europas ledende innen landbruksmaskiner, maskiner, bioenergi og matvarer. Vi eies av 19 000 svenske bønder, og har 10 000 ansatte med virksomhet i over 20 land og en årlig omsetning på 55 milliarder svenske kroner. Med korn som kjernevirksomhet, forvalter vi ressursene våre i tråd med et bærekraftig landbruk. Noen av våre mest kjente merkevarer er AXA, Bonjour, Regal, GoGreen, Sopps, FINN CRISP og Schulstad. Vår bedrift er basert på kunnskap og verdier som er oppnådd gjennom generasjoner. Gjennom forskning, utvikling og drift i hele verdikjeden, tar vi sammen ansvar fra jord til bord. Les gjerne mer på www.lantmannen.com

Følg pressemeldinger fra Lantmännen Cerealia

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Lantmännen Cerealia på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Lantmännen Cerealia